پستانک بادامی اونت 0 تا 6 ماه ultra soft

pacifier avent 0-06m ultra soft

توضیحات محصول

  • پستانک بادامی اونت 0 تا 6 ماه ultra soft، فروش پک اورجینال ۲ عددی و ۱ عددی.
  • دارای فناوری سپر نرم و منعطف.
  • فوق‌العاده نرم و ساخته شده از 100% سیلیکون طبیعی (نچرال).
  • فاقد مواد مضر، بدون BPA.
  • بادامی و هماهنگ با لثه، دهان و دندان کودک.
  • بدون تحریک و آثار پوستی.
  • قابل استریل، قابل جوشانیدن.
  • مقاوم در برابر گاز زدن های کودکان.
  • کشور مبدأ: انگلستان.
  • ۱۰۰٪ اورجينال و تضمینی.

288,000 تومان575,000 تومان

پستانک بادامی اونت 0 تا 6 ماه ultra soft

بررسی و مشخصات پستانک بادامی اونت 0 تا 6 ماه ultra soft، فروش پک اورجینال ۲ عددی و ۱ عددی.
توجه: (در صورتیکه پک ۲ عددی خریداری شود محصول بصورت اورجیتال و پلمپ ارسال می شود، در صورتیکه بسته ۱ عددی خریداری کردید در مرحله تسویه حساب و درج آدرس در قسمت یادداشت کافیست رنگ و طرح دلخواهتان را برایمان بنویسید. ما در کارمان دقیق هستیم گزینه انتخابی برایتان ارسال می شود.)

پستانک بادامی اونت 0 تا 6 ماه ultra soft دارای فناوری سپر نرم و منعطف، که اجازه می‌دهد هماهنگ با منحنی‌های طبیعی صورت کودک شما شکل بگیرد ، به این معنی که آثار پوستی و تحریک را روی گونه‌های او ایجاد نمی کند. سپرهای منعطف گرد طراحی شده فشار روی گونه‌های کودک را به حداقل می‌رساند تا پوست در هنگام استفاده از پستانک لطافت و روشنایی خود را حفظ کند. پستانکی فوق‌العاده نرم و ساخته از 100% سیلیکون طبیعی (نچرال) و مخصوص کاربردهای مواد غذایی ساخته شده‌اند و عاری از مواد شیمیایی و مواد خطرناک مانند BPA و مواد حساسیت‌زا هستند.

پستانک بادامی اونت 0 تا 6 ماه ultra soft

پستانک بادامی اونت 0 تا 6 ماه ultra soft با بهره گیری از فناوری های علمی و تخصصی برای طراحی محصولی سیلیکونی نرم و به شکل بادامی و متقارن با شکل و دهان کودک برای رشد طبیعی دهان و دندان. احساس طبیعی و راحت برای نوزاد و کودکان با پستانکی سیلیکونی که برای تقلید از احساس سینه مادر طراحی و توليد شده است. پستانک بادامی اونت 0 تا 6 ماه ultra soft فوق نرم فیلیپس اونت یک پستانک نرم و انعطاف پذیر برای نوزادان 0 تا 6 ماهه است. این محصول به شما این امکان را می دهد که کودک خود را حتی اگر پوست حساسی دارد را با این محصول آرام کنید.

ویژگی های منحصر به فرد پستانک فیلیپس اونت

سپر فوق‌العاده نرم و انعطاف‌پذیر از انحنای گونه‌های کودک شما پیروی می‌کند و آثار پوستی و همچنین تحریک پوستی را بر جای نمی گذارد. در نظر سنجی های انجام شده از مادران که نوزاد و کودکشان به پستانک‌های سیلیکونی فیلیپس اونت چه واکنشی نشان می‌دهند؟ به طور متوسط ​​98٪* گفتند که نوزادشان پستانک فوق‌العاده نرم و طبیعی فیلیپس اونت را می‌پذیرد. تمام تلاش‌ها، تحقیقات و بررسی‌ها برای تولید محصولی استاندارد، و ایمن برای احساس و رشد مناسب کودکان در محصولات اونت بکار گرفته شده است، از جمله طراحی نوک پستانک بادامی که باعث می شود کودک شما به راحتی آنرا بپذیرد و به سرعت به آن عادت کند.

همچنین شرکت فیلیپس اونت بر رشد دهان و دندان کودک شما با طراحی نوک پستانک متقارن تمرکز داشته که به شکل طبیعی دهان، دندان ها و لثه های او آسیبی وارد نشود. بررسی حقوق مصرف کنندگان 2016-2017 ایالات متحده نشان می‌دهد که پستانک های فیلیپس Avent با طراحی منحصر به فرد و فوق‌العاده نرم، به طور متوسط ​​98٪ پذیرش پستانک ها توسط کودکان تایید شده است.  **به دلایل بهداشتی پس از 4 هفته استفاده، پستانک را تعویض کنید.

مقاوم در برابر گاز زدن های کودک، قابلیت استریل نمودن با مایعات مخصوص استریل، قابلیت جوشاتیدن در آب، ویدیوی آموزشی استفاده و استریل نمودن محصولات اونت را اینجا ببینید.
کلیه محصولات اونت را بصورت اورجینال و تضمینی با پایین ترین قیمت از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید. برای دیدن دبگر محصولات اونت اینجا کلیک کنید.
با درج نظرات و تجربه خود از استفاده از محصولات به دیگران کمک کنید.

وزن 20 گرم
ابعاد 5 × 3.4 × 3.8 سانتیمتر
پک (بسته)

بسته 1 عددی

,

بسته 2 عددی

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پستانک بادامی اونت 0 تا 6 ماه ultra soft”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان