سودوکرم 250 گرم اصلی مخصوص سوختگی کودکان

antiseptic healing cream sudocrem 250g

توضیحات محصول

  • سودوکرم 250 گرم اصلی مخصوص سوختگی کودکان، بزرگسالان‌.
  • بر پایه ضد آب که یک مانع محافظ را تشکیل می دهد.
  • جلوگیری از تماس هرگونه مواد محرک (ادرار و مدفوع) با پوست.
  • برای تسکین پوست ملتهب و دردناک و در عین حال پوست را نرم و ترمیم می کند.
  • پوست درد را تسکین می دهد و در برابر عوامل تحریک کننده محافظت می کند.
  • حاوی بی حس کننده موضعی ملایم برای کمک به کاهش درد و سوزش.
  • ترمیم کننده و التیام دهنده سوختگی ناشی از پوشک تنها در ۲۴ ساعت.
  • کشور مبدا: ایرلند.
  • دارای ضمانت اصالت سیسمونیا دات کام.
510000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

سودوکرم 250 گرم اصلی مخصوص سوختگی کودکان

بررسی و مشخصات سودوکرم 250 گرم اصلی مخصوص سوختگی کودکان، همچنين بزرگسالان‌، تسکین و درمان سوختگی ها، درمان آکنه، درمان اگزما، مناسب بریدگی ها، آفتاب سوختگی و سوختگی های سطحی. سودوکرم 250 گرم اصلی مخصوص سوختگی کودکان بیش از 85 سال است که از پوست خانواده شما مراقبت می کند و همیشه برای کمک به درام های کوچک زندگی آماده است. از کرم ضد عفونی کننده تا کرم مراقبت و محافظت، ترمیم و بازیابی پوست، سودوکرم تمام مراحل زندگی را پوشش می دهد. کرم ضد عفونی کننده سودوکرم دارای مجوز برای درمان طیف وسیعی از بیماری‌های پوستی از جمله بثورات پوشک، بریدگی‌ها، اگزما، آکنه، سوختگی‌های جزئی، آفتاب سوختگی، زخم‌های بستر و چل‌بلین می‌باشد.

سودوکرم 250 گرم اصلی مخصوص سوختگی کودکان

سودوکرم 250 گرم اصلی مخصوص سوختگی کودکان و بزرگسالان دارای یک پایه ضد آب است که یک سد محافظ را در برابر مواد خارجی همچون ادرار، باکتری ها و … تشکیل می دهد، بنابراین به جلوگیری از تماس هرگونه محرک (ادرار و مدفوع) با پوست کمک می کند. علاوه بر این، اثر نرم کنندگی سودوکرم می تواند به تسکین پوست ملتهب و دردناک کمک کند و در عین حال شادابی و نرمی به پوست می دهد. همچنین می‌توان از سودوکرم برای سایر بیماری‌های پوستی که نیاز به کرم ضد عفونی‌کننده، تسکین‌دهنده و محافظ با خواص درمانی، ضد باکتریایی و ضد قارچی بیشتری دارند، استفاده کرد.

اکسید روی یک قابض بسیار قوی است که جلو از دست دادن مایع بافت را می گیرد. بنزیل بنزوات و بنزیل سینماتیک از جمله ترکیبات بلسان پرو هستند که به دلیل خواص درمانی آن شناخته شده اند. بنزیل الکل یک بی حس کننده موضعی ضعیف است که برای کاهش درد و سوزش موضعی عمل می کند. همچنین به عنوان یک ضد عفونی کننده یا عامل ضد باکتری عمل می کند و مسئول محافظت در برابر آلاینده های باکتریایی رایج است.

استفاده از سودوکرم برای کودکان و حساسیت ناشی از پوشک

پوشک کودکتان را هر بار که خیس یا کثیف شد عوض کنید تا از تماس طولانی مدت پوست با مواد شیمیایی خشن جلوگیری شود. مطمئن شوید که پوشک کودک شما به خوبی جا می شود، اندازه است و طبق وزن کودک انتخاب شده است. استفاده از صابون، مواد شوینده یا حمام حبابی که می تواند ناحیه آسیب دیده را تحریک کند، بهتر است خودداری کنید. قبل از استفاده مطمئن شوید که پوست کودکتان تمیز و خشک است سپس از کرم ضد عفونی کننده سودوکرم برای تسکین و التیام پوست کودکتان استفاده کنید. کرم ضد عفونی کننده سودوکرم یک داروی مجاز است و دارای گواهی بهداشت مطابق کشورهای اروپایی ست، بر چسب روی محصول را مطالعه فرمایید.

حساسیت پوشک یکی از رایج ترین بیماری ها

حساسیت ناشی از پوشک یکی از شایع ترین بیماری های پوستی در مراحل اولیه زندگی نوزاد است. در دو سال اول احتمالاً کودک شما به آن مبتلا خواهد شد. علت رایج این بیماری تماس پوشک با پوست کودک است. اصطکاک ناشی از مالش پوشک به پوست ظریف کودک، پاک کردن کودک با مواد حاوی الکل، صابون، موادها و شوینده ها. بثورات پوشک تحریک پوستی را ایجاد می کند که در اثر ادرار و مدفوع در پوشک ایجاد می شود. با قرمزی جزئی پوست در ناحیه پوشک شروع می شود و می تواند به سمت درد، زخم و ناراحتی پیش برود.

سودوکرم 250 گرم اصلی مخصوص سوختگی کودکان بیش از 85 سال است که متحد مؤثر و یار مهربان مادر بوده است و برای تسکین پوست درد و درمان بثورات پوشک سابقه درخشانی دارد و ثابت شده است که حساسیت ناشی از پوشک را به سرعت کاهش داده و از بین می برد. سودوکرم 250 گرم اصلی مخصوص سوختگی کودکان از نظر بالینی ثابت شده است که پوست ظریف کودک شما را تسکین و التیام می بخشد و به سه روش ساده عمل می کند: یک نرم کننده پوست زخم یا ملتهب را به سرعت تسکین می دهد.

مواد تشکیل دهنده آن به دلیل خواص درمانی بسیار مفید شناخته شده است، و این موضوع را ۹۳٪ مادران جهان تایید کرده اند. سودوکرم با بی حس کننده موضعی خفیف به کاهش درد و تحریک کمک می کند. سودوکرم 250 گرم اصلی مخصوص سوختگی کودکان برای تمام درام های کوچک و بزرگ زندگی کرمی شفا دهنده ضد عفونی کننده و یاری ست مهربان، سودوکرم 250 گرم اصلی مخصوص سوختگی کودکان به اندازه کافی همه کاره است که می تواند توسط کل خانواده استفاده شود و می تواند در مواردی بسیار بیشتر از درمان کودک به شما یاری برساند.

درمان اگزما با سودوکرم
اگزما یک بیماری پوستی خشک می باشد که از هر پنج کودک یک کودک و از هر دوازده بزرگسال یک نفر را در بریتانیا تحت تاثیر قرار می دهد. ممکن است باعث ترک خوردگی و درد پوست شود که می تواند دردناک باشد و هیدراته نگه داشتن آن دشوار است. کرم ضد عفونی کننده سودوکرم می تواند برای آرام کردن، تسکین و التیام اگزما و سایر بیماری های پوستی استفاده و بسیار مفید واقع شود.
درمان آکنه با سودوکرم

سودوکرم 250 گرم اصلی مخصوص سوختگی کودکان شفا دهنده ای موثر و ضد عفونی کننده ای قوی، محصولی مورد علاقه برای مادران بوده زیرا حساسیت ناشی از پوشک کودکان را سریع التیام می دهد، اما آیا می دانستید که برای درمان بیماری های پوستی مانند آکنه نیز عالی است؟ کرم ضد عفونی کننده سودوکرم به تسکین و التیام کمک می کند و در عین حال از ناحیه آسیب دیده از عفونت بیشتر محافظت می کند. این امر توسط متخصصان تایید شده است.

درمان بریدگی و سوختگی های سطحی با سودوکرم

سودوکرم 250 گرم اصلی مخصوص سوختگی کودکان تسکین دهنده ای ملایم و در عین حال موثری برای بریدگی ها، سوختگی های جزئی، آفتاب سوختگی، فراهم می کند. با تشکیل یک لایه محافظ بر روی ناحیه آسیب دیده، به بهبود زخم ها کمک می کند، خطر عفونت را کاهش می دهد، و همچنین حاوی یک بی حس کننده موضعی ملایم برای تسکین ناراحتی می باشد.

نکات ایمنی

همه داروها از جمله سودوکرم باید دور از دسترس و دید کودکان نگهداری شود. در صورت حساسیت به این محصول مصرف را بلافاصله قطع نمایید. از تماس با چشم خودداری شود. قبل از استفاده باید تمام برچسب محصول را به دقت مطالعه کنید.
سودوکرم اصلی و اورجینال را با خیال راحت از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید.
برای دیدن سودوکرم 125 گرمی اینجا کلیک کنید.
کلیه محصولات مراقبتی کودکان را اینجا ببینید.

وزن 250 گرم
ابعاد 7.5 × 7.5 × 8.6 سانتیمتر
4.5
2 بررسی
1
1
0
0
0

2 دیدگاه برای سودوکرم 250 گرم اصلی مخصوص سوختگی کودکان

پاک‌کردن فیلترها
  1. لیلا رضوانی

    واقعا ارزش خریدن داره، وقتی از سودوکرم استفاده شود هرگز سوختگی برا بچه پیش نمیاد.

    مزایا:

    عالی و کاربردی

  2. معصومه

    خیلی برا کودکان خوبه، اما متاسفانه هر روز داره گرونتر میشه.

    معایب:

    قیمت هر روز بالا میره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان