پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه بادامی animal

pacifier avent 6-18m Philips Avent animal

توضیحات محصول

  • پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه بادامی animal، فروش پک اورجینال ۲ عددی و ۱ عددی.
  • پستانکی بسیار سبک و قابل تنفس برای کودکان.
  • سوراخ‌های هوای بسیار بزرگ به پوست کودک شما اجازه تنفس می‌دهد.
  • طراحی نو آورانه و استاندارد بادامی شکل (ارتودنسی).
  • ساخته شده از سیلیکون 100% طبیعی (نچرال).
  • فوق العاده با کیفیت و بسیار سبک.
  • قابل استریل با مواد مخصوص استریل، قابلیت جوشانیدن.
  • مقاوم در برابر گاز زدن های کودک.
  • کشور مبدا: انگلستان.
  • دارای تضمین اصالت سیسمونیا دات کام.

288,000 تومان515,000 تومان

پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه بادامی animal

بررسی و مشخصات پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه بادامی animal، فروش پک اورجینال ۲ عددی و ۱ عددی.
توجه: (در صورتیکه پک ۲ عددی خریداری شود محصول بصورت اورجیتال و پلمپ ارسال می شود، در صورتیکه بسته ۱ عددی خریداری کردید در مرحله تسویه حساب و درج آدرس در قسمت یادداشت کافیست رنگ و طرح دلخواهتان را برایمان بنویسید. ما در کارمان دقیق هستیم گزینه انتخابی برایتان ارسال می شود.)

پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه بادامی animal

پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه بادامی animal، با طرح های عجیب و غریب کودکانه، نقوش حیوانات، سرگرم کننده برای خوشحالی و آرامش کودک شما. دارای سوراخ های بزرگ روی سپر پستانک جهت تهویه فوق العاده هوا، این نوآوری تضمین می کند که پوست کودک خشک باقی بماند و تحریکات پوستی هرگز نداشته باشد. طراحی سر پستانک بصورت متقارن برای رشد طبیعی دهان، دندان و لثه ها، پستانک های فیلیپس اونت از طراحی ویژه ای بهره می برد که رشد طبیعی دهان کودک را تضمین می کند.

کیفیت ساخت پستانک های اونت زبان زد مادرهای دنیاست،  ساخته شده از مواد بادوام و مناسب سیلیکونی صد در صد طبیعی (نچرال) که فوق‌العاده نرم و بسیار بادوام است، بدون مداد مضر و حساسیت زا، فاقد BPA. مجهز به جعبه نگهدارنده و کلاهک محافظ جداگانه برای هر پستانک که پستانک را تمیز و آماده برای استفاده نگه می دارد. این محصول مخصوص سنین کودکان 6 تا 18 ماهه طراحی و تولید شده است.

مشخصات شیشه شیر اونت 6 تا 18 ماه

پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه بادامی animal مناسب برای کودکان 6 تا 18 ماهه. این پستانک با ترکیبی از طرح های عجیب و غریب حیوانات با راحتی و کیفیت بسیار بالا در میان مادران و کودکان ثابت شده که هم سرگرم کننده و هم کاربردی است. ویژگی برجسته این محصول طراحی بادامی شکل (ارتودنسی) شبیه ساز سینه مادر بوده و هم با طراحی نوآورانه این محصول منحصر به فرد که حداکثر تنفس را برای کودکان تضمین می کند و تحریک پوست را کاهش می دهد.

تهویه هوای استراتژیک آن به پوست حساس کودک شما اجازه تنفس می دهد و هر گونه ناراحتی را به حداقل می رساند. پستانک با طراحی متقارن ویژه، رشد طبیعی دهان را تضمین می کند و آن را برای هر کودکی، حتی در مرحله حساس دندان در آوردن مناسب می کند. طراحی نقوش حیوانات با رنگ های آرام و لذت بخش به پستانک عنصری بازیگوشی و جذاب می بخشد و توجه کودک شما را به خود جلب می کند و حس کنجکاوی را بر می انگیزد.

پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه بادامی animal که از مواد ایمن برای کودک ساخته شده و دارای یک کلاه محافظ برای نگهداری بهداشتی است، دوام و آرامش خاطر را برای والدین ارائه می دهد.

توضیحات بیشتر پستانک فیلیپس اونت

پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه بادامی animal فوق‌العاده نرم فیلیپس اونت برای نوزادان 6 تا 18 ماهه با محافظ FlexiFit طراحی شده است که نرم و انعطاف‌ پذیر است تا علائم پوستی کمتر و تحریک پوستی نداشته باشد. این امر باعث می شود ابن محصول انتخاب برتر برای کودک و برای پوست ظریف کودک شما باشد. 98 درصد نوزادان پستانک سیلیکونی فیلیپس اونت را می پذیرند. این محصول شامل 2 عدد پستانک بسته بندی شده در 1 جعبه محافظ زیبا و با کیفیت برای ضدعفونی کننده و ابزاری تمیز برای حمل و همچنین می توان آنها را با آب در مایکروویو قرار داد و استریل کرد.

هم اکنون پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه بادامی animal و کلیه محصولات اونت را می توانید بصورت اورجینال و تضمینی از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید، همچنین پستانک های اونت دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است، برای دیدن اینجا کلیک کنید.
کلیه محصولات اونت را اینجا ببینید.
برای دیدن محصولات چیکو اینجا کلیک کنید.
تشخیص شیشه شیر اورجینال اونت با مدل های فیک اینجا
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 56 گرم
ابعاد 11.5 × 10 × 4.8 سانتیمتر
پک (بسته)

بسته 1 عددی

,

بسته 2 عددی

4.5
2 بررسی
1
1
0
0
0

2 دیدگاه برای پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه بادامی animal

پاک‌کردن فیلترها
  1. افسانه

    خیلی زیبا و با کیفیت هست دستتون درد نکنه

    مزایا:

    عالی...خوشگل

  2. شادی

    پستونک خیلی خیلی زیبایی ست، کمی دیر بدستم رسید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان