پستانک 0 تا 6 ماه اونت الترا ایر Animals فیلیپس

pacifier avent 0-6m Philips animal

توضیحات محصول

  • پستانک 0 تا 6 ماه اونت الترا ایر Animals فیلیپس، پک اورجینال 2 عددی.
  • برای خرید پک 1 عددی این محصول اینجا کلیک کنید.
  • تنفس پوست کودکان با طراحی نوآورانه.
  • بافت و طراحی ایده آل برای احساس راحتی.
  • طراحی شده به شکل طبیعی دهان، رشد طبیعی دندان ها و لثه ها.
  • قابل استریل نمودن آسان، سپس در ساک کودک قرار دهید.
  • پذیرش محصول توسط ۹۸٪ کودکان.
  • فاقد مواد مضر، فاقد BPA.
  • کشور مبدا: انگلستان.
  • تضمین اصالت سیسمونیا دات کام.
515000 تومان

پستانک 0 تا 6 ماه اونت الترا ایر Animals فیلیپس

بررسی و مشخصات پستانک 0 تا 6 ماه اونت الترا ایر Animals فیلیپس، پک اورجیتال 2 عددی.
برای خرید بسته 1 عددی این محصول اینجا کلیک کنید.

پستانک 0 تا 6 ماه اونت الترا ایر Animals فیلیپس

پستانک 0 تا 6 ماه اونت الترا ایر Animals فیلیپس یک محصول با سیلیکونی بسیار نرم، سبک و قابل تنفس با سوراخ های بزرک روی سپر پستانک. کودک خود را با محصولی استاندارد، در عین حال یک تسکین دهنده که به پوست او اجازه تنفس می دهد آرام کنید. پستانک فیلیپس اونت دارای سوراخ های بسیار بزرگی برای خشک نگه داشتن پوست کودکان است. سپر سبک وزن آن برای حداکثر جریان هوا طراحی شده است. موجود در رنگ ها و طرح های مختلف. برای دیدن کلیه پستانک های فیلیپس اونت اینجا کلیک کنید.

به لطف طراحی منحصر بفرد و تنفس‌پذیر این پستانک، که حداکثر جریان هوا را برای کودکتان فراهم می‌کند، پوست کودک شما در حین آرامش، خشک‌تر می‌ماند، بنابراین از حساسیت، سرخ شدن جای پستانک بر روی صورت کودک جلوگیری می کند. ساخته شده از نوعی سیلیکون طبیعی (نچرال) بسیار نرم، سبک وزن، و دارای لبه های گرد برای راحتی کودک شما، فاقد مواد مضر و آلرژی زا، فاقد BPA.

مشخصات پستانک 0 تا 6 ماه اونت الترا ایر

کودک هستند اما خوب می دانند که چه چیزی را دوست داشته باشند! کمپانی فیلیپس اونت می گوید: ما از مادران پرسیدیم که بچه‌هایشان به پستانک‌های سیلیکونی فوق العاده نرم و با کیفیت ما چه واکنشی نشان می‌دهند، به‌ طور متوسط ​​98٪ گفتند که کودک آنها با پستانک ها و محصولات اونت آرام می گیرند، دوست دارند و زود می‌پذیرد. سر پستانک های اونت بادامی (ارتودنسی) و شکلی متقارن دارد که به کام، دندان‌ها و لثه‌های کودک شما هنگام رشد احترام می‌گذارد و هرگز مانع رشد طبیعی نخواهد شد.

پستانک 0 تا 6 ماه اونت الترا ایر Animals فیلیپس دارای جعبه زیبا و فوق العاده همراه پستانک مانند یک استریل کننده عمل می کند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری آب اضافه کنید و آن را در مایکروویو قرار دهید. سپس خیالتان راحت باشد که برای استفاده بعدی تمیز و استریل شده است.

بررسی و مشخصات پستانک فیلیپس اونت

پستانک 0 تا 6 ماه اونت الترا ایر Animals فیلیپس با قابلیت استریل کردن با مایعات و مواد مخصوص استریل، قابلیت جوشانیدن در آب جوش، ساخته شده از سیلیکونی بسیار مقوم در برابر حرارت، (روش استریل نمودن محصولات اونت را اینجا ببینید) مقاوم در برابر گاز زدن های کودک، بهره گیری از طراحی بادامی شکل (ارتودنسی) شبیه سازی سینه طبیعی مادر.
هم اکنون پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه بادامی animal و کلیه محصولات اونت را می توانید بصورت اورجینال و تضمینی از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید، همچنین پستانک های اونت دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است، برای دیدن اینجا کلیک کنید.

کلیه محصولات اونت را اینجا ببینید.
برای دیدن محصولات چیکو اینجا کلیک کنید.
تشخیص شیشه شیر اورجینال اونت با مدل های فیک اینجا
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 56 گرم
ابعاد 11.5 × 10 × 4.8 سانتیمتر
4
1 بررسی
0
1
0
0
0

1 دیدگاه برای پستانک 0 تا 6 ماه اونت الترا ایر Animals فیلیپس

پاک‌کردن فیلترها
  1. پرویز

    زیبا و عالی…کیفیت بالا

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان