شامپو کودک جانسون بدون سوزش چشم 750 میل

Baby shampoo johnson 750ml

توضیحات محصول

  • شامپو کودک جانسون بدون سوزش چشم 750 میل.
  • تحت هیچ شرایطی موجب سوزش چشم نمی شود.
  • موهای نازک و پوست حساس سر را به آرامی تمیز می کند.
  • فاقد رنگ، پارابن، فتالات، سولفات و الکل.
  • موها را نرم، براق و قابل کنترل می کند و احساس سلامت و شادابی ایجاد می کند.
  • ضد حساسیت و دارای pH متعادل.
  • تست شده توسط متخصصین اطفال و پوست کودکان.
  • تضمین اصالت کالا و 7 روز بازگشت، سیسمونیا دات کام
185000 تومان

شامپو کودک جانسون بدون سوزش چشم 750 میل

بررسی و مشخصات شامپو کودک جانسون بدون سوزش چشم 750 میل، شامپو نرم کننده و بدون سوزش جانسون.
ساخته شده با فرمول “No More Tears” که مانند آب خالص برای چشم ها ملایم است، و تحت هیچ شرایطی موجب سوزش نمی شود. فاقد رنگ، پارابن، فتالات، سولفات و الکل، انواع موهای نازک و پوست حساس سر کودکان را به آرامی تمیز می کند. موها را نرم، براق، قابل کنترل و شانه زدن آسان می کند و احساس سلامت و شادابی به کودکان می بخشد. ضد حساسیت و دارای pH متعادل.

شامپو کودک جانسون بدون سوزش چشم 750 میل

شامپو کودک جانسون بدون سوزش چشم 750 میل، تست شده توسط متخصصین اطفال و پوست کودکان. اگر گزینه‌ای وجود دارد که کودکان ما دوست دارند؟! مسلماً زمان حمام است! و ما با حوصله زمان زیادی برای این کار اختصاص می دهیم! وقتی بچه‌ بودیم، یادمون هست که مادرامون همیشه از جانسون بیبی برای ما استفاده می کردند. این یکی از دلایل متعددی است که ما شامپو و شامپو سر و بدن جانسون و لوسیون بچه جانسون را برای بچه هایمان انتخاب کنیم.

شامپویی که موجب سوزش چشم ها نمی شود بسیار مهم است زیرا چشم ها و مجاری اشک کودک در چند ماه اول زندگی رشد می کند. همچنین لوسیون بچه جانسون پوست کودک را به مدت 24 ساعت تغذیه می کند! آیا می دانید چرا مرطوب کننده و مرطوب نگه داشتن پوست کودمان چقدر اهمیت دارد؟ پوست نوزاد و کودکان تا 30٪ نازک تر از پوست بزرگسالان است، به این معنی که می تواند آب خود را سریعتر از دست بدهد! آیا محصولات جانسون بیبی را برای بچه های کوچک خود امتحان کرده اید؟

بررسی شامپو سر کودک جانسون

شامپو کودک جانسون بدون سوزش چشم 750 میل، موهای ظریف کودک در طول زمان حمام نیاز به مراقبت ویژه دارد. به همین دلیل است که شامپو بچه جانسون به طور ویژه برای تمیز کردن، ملایم موهای ظریف و پوست حساس کودکان طراحی شده است. شامپو بچه جانسو به آرامی موها را تمیز می کند و به راحتی آبکشی می شود و موهای کودک شما را نرم، براق، و قابل کنترل نگه می دارد و در عین حال بوی تازگی و شادی را هدیه می دهد.

ترکیبات شامپو کودک جانسون بدون سوزش چشم 750 میل عاری از هرگونه مواد شیمیایی مضر برای پوست نوزاد و کودکان است. این شامپو به سرعت کف کرده و موهای نرم و ریز نوزاد را به آرامی تمیز می کند ، همچنین به دلیل داشتن خاصیت مرطوب کنندگی بالا، از خشکی پوست جلوگیری کرده و پوست و موی کودک را نرم و ابریشمی می کند. شامپو بچه جانسون pH متعادلی داشته و به تایید متخصصان پوستی کشورهای اروپایی رسیده است. بوی بسیار مطبوع آن، بدن کودک را خوشبو و معطر کرده و استحمامی لذت بخش و آرام برای کودک به ارمغان خواهد آورد.

با فرمولاسیون ملایم و بدون سوزش چشم، با خاصیت نرم کنندگی و شفافیت مو، مناسب برای نوزادان و کودکان، درخشان کننده و نرم کننده، با رایحه ملایم و خوشبو، حجم ۷۵۰ میل
هم اکنون شامپو کودک جانسون و کلیه محصولات جانسون را می توانید بصورت اورجینال و تضمینی از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید.
کلیه محصولات جانسون را اینجا ببینید.
چرا نوزاد شیر بالا می آورد؟ اینجا بخوانید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 750 گرم
ابعاد 11 × 5.3 × 24 سانتیمتر
0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو کودک جانسون بدون سوزش چشم 750 میل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5