پستانک اونت 6-18 ماه الترا Soft/doux

pacifier avent 6-18m Soft/doux

توضیحات محصول

  • پستانک اونت 6-18 ماه الترا Soft/doux، پستانک 6 تا 18 ماه فیلیپس اونت.
  • برای خرید بسته 1 عددی این محصول اینجا کلیک کنید.
  • طراحی سپر بسیار سبک با سوراخ های بزرگ جهت تنفس پوست کودک.
  • ساخته شده از سیلیکون بسیار نرم طبیعی (نچرال)
  • شکل بادامی (ارتودنسی) برای رشد طبیعی لثه، دندان ها و…
  • قابلیت استریل نمودن با مواد مخصوص استریل.
  • قابلیت قرار دادن در آب جوش و جوشانیدن.
  • مقاوم در برابر گاز زدن های کودک.
  • کشور مبدا: انگلستان.
  • تضمین اصالت کالا و هفت روز فرصت بازگشت، سیسمونیا دات کام.
510000 تومان

پستانک اونت 6-18 ماه الترا Soft/doux

بررسی و مشخصات پستانک اونت 6-18 ماه الترا Soft/doux، پستانک 6 تا 18 ماه فیلیپس اونت.
برای خرید بسته 1 عددی این محصول اینجا کلیک کنید.

پستانک اونت 6-18 ماه الترا Soft/doux

پستانکی فوق العاده سبک و قابل تنفس برای نوزادان و کودکان، با پستانکی که به پوست اجازه تنفس می دهد، کودک خود را آرام کنید. جریان هوای فوق العاده با محصولات فیلیپس اونت که دارای سوراخ های بسیار بزرگی برای خشک نگه داشتن پوست و تنفس آسان است. سپر سبک وزن آن برای حداکثر جریان هوا طراحی شده است. موجود در رنگ ها و طرح های مختلف برای دیدن اینجا کلیک کنید.

سوراخ های هوای بسیار بزرگ به پوست کودک شما اجازه تنفس می دهد، پوست را خشک نگه می دارد و جای پستانک هرگز روی صورت کودک باقی نمی ماند. طراحی شده با استانداردهای کشورهای اروپایی. فاقد مواد مضر، فاقد BPA، ساخته شده از سیلیکون بسیار با کیفیت، بسیار نرم، صد در صد طبیعی (نچرال)، پستانک اونت 6-18 ماه الترا Soft/doux طوری طراحی شده است که حداکثر جریان هوا را فراهم می کند، بنابراین پوست حساس کودک شما می تواند براحتی نفس بکشد.

بررسی و مشخصات پستانک اونت 6 تا 18 ماه اونت

به لطف طراحی منحصر بفرد پستانک فیلیپس اونت که با نهایت کیفیت و تنفس پذیری بالا که حداکثر جریان هوا را ایجاد می کند، پوست کودک شما در عین آرامش و سلامت، خشک می ماند. پستانک اونت 6-18 ماه الترا Soft/doux فوق العاده سبک است و دارای لبه های گرد برای راحتی کودک شما است.
نوشته ای از وبسایت شرکت فیلیپس اونت: بچه ها می دانند چه چیزی را دوست دارند! ما از مادران پرسیدیم که نوزادانشان به پستانک های اونت با بافت های تمام سیلیکونی چگونه پاسخ می دهند؟ و به طور متوسط ​​98٪ گفتند که کودک آنها پستانک فوق العاده نرم و فوق العاده سبک فیلیپس اونت را می پذیرد.

پستانک اونت 6-18 ماه الترا Soft/doux با بافتی تمام سیلیکونی و طراحی نوآورانه بادامی شکل (ارتودنسی) کودک شما را به راحتی آرام می کند. نوک پستانک تمام سیلیکونی شکلی متقارن دارد که هنگام رشد به کام، دندان ها و لثه های کودک شما احترام می گذارد و هرگز مانع رشد طبیعی نخواهد شد. جعبه با کیفیت و فوق العاده زیبای این محصول به عنوان ضدعفونی کننده عمل می کند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری آب اضافه کنید و آن را در مایکروویو قرار دهید. سپس خیالتان راحت باشد که برای استفاده بعدی کاملا تمیز و استریل شده است.

خصوصیات پستانک فیلیپس اونت

پستانک اونت 6-18 ماه الترا Soft/doux دارای حلقه دستگیره، فاقد BPA، تمیز کردن بسیار آسان، قابلیت استریل کردن با مواد مخصوص استریل، قابلیت قرار دادن در آب جوش و جوشاندن، قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی، بسیار محکم و با دوام در برابر گاز زدن های کودک.
آزمایش‌های مصرف‌کننده 2016-2017 ایالات متحده نشان می‌دهد که پستانک های فیلیپس اونت تمام سیلیکونی با طراحی منحصر بفرد چهار سوراخه برای جریان هوا و فوق العاده نرم و با کیفیت بیشترین استفاده را داشته و رکورددار برترین محصول های هم نوع خود بوده است، به طور متوسط آمارها نشان دادند ​​98 درصد از کودکان پستانک های اونت را به راحتی پذیرفتند.

به دلایل بهداشتی پس از 6 هفته استفاده پستانک ها را تعویض کنید. برترین برند جهانی پستانک، آرامش و اطمینان را با محصولات اورجینال فیلیپس اونت به فرزند خود هدیه دهید.
کلیه محصولات اونت را بصورت اورجینال و تضمینی از سیسمونیا دات کام با خیالی راحت و آسوده تهیه نمایید.
برای دیدن کلیه محصولات اونت اینجا کلیک کنید.

فروشگاه حضوری و آنلاین سیسمونیا دات کام تامین کننده سیسمونی نوزاد و لوازم کودک، نماینده گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت دلیجان همچنین وارد کننده محصولات اونت و چیکو.
محصولات کالسکه و کریر را اینجا ببینید
انواع صندلی خودرو را اینجا ببینید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 56 گرم
ابعاد 11.5 × 10 × 4.8 سانتیمتر
پک (بسته)

بسته 1 عددی

,

بسته 2 عددی

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پستانک اونت 6-18 ماه الترا Soft/doux”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان