پستانک اونت شب تاب 0-6 ماه الترا ایر nighttime

pacifier avent 0-6m nighttime

توضیحات محصول

  • پستانک اونت شب تاب 0-6 ماه الترا ایر nighttime، پستانک شب تاب اونت.
  • ساخته شده از سیلیکون 100% طبیعی (نچرال)
  • بهره گیری از طراحی بادامی شکل (ارتودنسی)
  • دارای سوراخ های بزرگ و استاندارد در قسمت سپر پستانک برای هوا رسانی به پوست کودک.
  • مقاوم در برابر گاز زدن های کودک.
  • قابلیت استریل نمودن با مایعات و مواد مخصوص استریل، قابل جوشانیدن.
  • دارای کلاهک جداگانه برای هر پستانک، جهت تمیز نگه داشتن محصول.
  • فاقد مواد مضر، فاقد BPA.
  • کشور مبدا: انگلستان.
  • اورجینال و دارای تضمین اصالت سیسمونیا دات کام.

310,000 تومان580,000 تومان

پستانک اونت شب تاب 0-6 ماه الترا ایر nighttime

بررسی و مشخصات پستانک اونت شب تاب 0-6 ماه الترا ایر nighttime، پستانک شب تاب اونت.

توجه: (در صورتیکه پک ۲ عددی خریداری شود محصول بصورت اورجیتال و پلمپ ارسال می شود، در صورتیکه بسته ۱ عددی خریداری کردید در مرحله تسویه حساب و درج آدرس در قسمت یادداشت کافیست رنگ و طرح دلخواهتان را برایمان بنویسید. ما در کارمان دقیق هستیم گزینه انتخابی برایتان ارسال می شود.)

پستانک اونت شب تاب 0-6 ماه الترا ایر nighttime

شروعی دلنشین و زیبا برای کودک شما… زیرا او به بهترین و خاص ترین محصولات نیاز دارد. فیلیپس اونت راه حل های نوآورانه ای را برای حمایت از والدین و نوزادان به صورت روزانه، از بارداری تا سال های اولیه کودک، توسعه می دهد. محصولاتی با کیفیت که با همکاری خبره ترین متخصصان مراقبت های بهداشتی توسعه یافته است. فیلیپس اونت پستانک هایی را برای رفع نیازهای کودک شما با ایمنی کامل ارائه و توسعه می دهد.

پستانک اونت شب تاب 0-6 ماه الترا ایر nighttime، پستانکی که در تاريکی مطلق گم نمی شود، دارای باکس و جعبه خاص، پستانک ها مجهز به کلاهک محافظ، انعطاف پذیر و متقارن با رشد طبیعی دهان، دندان ها و لثه کودک. تمامی پستانک های فیلیپس اونت از سیلیکون خالص طبیعی (نچرال) بی مزه و بی بو ساخته شده اند. این محصول مجهز به کلاهکی ست که روی قسمت سیلیکونی یا همان نوک پستانک قرار می گیرد تا پستانک تمیز نگهداری شود و بتوانید براحتی داخل ساک لوازم قرار دهید.

معرفی و مشخصات پستانک اونت 0 تا 6 ماه شب تاب

بدون طعم و بو، ساخته شده از سیلیکون طبیعی، فاقد مواد مضر و BPA، پستانک اونت شب تاب 0-6 ماه الترا ایر nighttime سیلیکونی فیلیپس به راحتی توسط کودک شما پذیرفته می شود. سیلیکونی صاف، شفاف و بسیار با کیفیت، به راحتی تمیز می شود، حالت چسبندگی بخود نمی گیرد و در طول زمان دچار تغییر شکل یا تغییر رنگ نمی شود. مقاوم در برابر گاز زدن های کودک، این محصول قابلیت استریل کردن و همچنين جوشاندن را نیز دارد.

فیلیپس اونت برندی جهانی و شناخته شده ای می باشد. این شرکت تولید کننده محصولات مادر و کودک بوده که پستانک هایش زبان زد مادران جهان است، از بهترین و زیباترین محصولات اونت می توان به پستانک اونت شب تاب 0-6 ماه الترا ایر nighttime اشاره کرد . پستانکی با ظاهری منحصر به فرد که در تاریکی تلالو زیبایی اش چشم نواز و خیره کننده است گم نمی شود و پیدا کردن اش آسان است. قسمت متفاوت این پستانک در دسته آن است که شب ها در تاریکی می درخشد. منظور از پستانک شب تاب، نوری سبز فیروزه ای ملایمی است که در محیط های تاریک از دسته این پستانک روئیت می شود.

نوک پستانک اونت شب تاب 0-6 ماه الترا ایر nighttime، یعنی قسمتی که در دهان کودک قرار داده می شود از سیلیکون طبیعی 100% خالص بوده و بدون بو و مزه می باشد. لذا بهتر می تواند مورد پذیرش کودک شما قرار گیرد. سیلیکونی نرم و شفاف است و بسیار آسان تمیز می گردد، چسبناک نمی شود، رنگ بوری به خود نمی گیرد و دارای طراحی بادامی شکل است که بیشتر به اسم ارتودنسی شناخته می شود. ارتودنسی فن آوری و استانداردی است که سعی شده شبیه سازی سینه مادر در ساخت سر پستانک ها رعایت شود.

کلیه محصولات اونت را بصورت اصلی و اورجینال با خیال راحت از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید. برای تشخیص اصل بودن شیشه شیر اونت اینجا کلیک کنید و ویدیوی آموزشی را ببینید.
کلیه محصولات اونت را اینجا ببینید.
محصولات گردش و سفر کودک را اینجا ببینید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 56 گرم
ابعاد 11.5 × 10 × 4.8 سانتیمتر
پک (بسته)

بسته 1 عددی

,

بسته 2 عددی

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پستانک اونت شب تاب 0-6 ماه الترا ایر nighttime”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان