پستانک فیلیپس اونت 6-18 ماه الترا ultra air

pacifier avent 6-18m Phillips ultra air

توضیحات محصول

  • پستانک فیلیپس اونت 6-18 ماه الترا ultra air، فروش پک اورجینال ۲ عددی و ۱ عددی.
  • طراحی شده متقارن، برای رشد طبیعی دهان، دندان و لثه‌ها.
  • شبیه‌سازی سینه‌ طبیعی مادر.
  • ساخته شده از سیلیکونی طبیعیِ (نچرال)
  • فاقد مواد مضر و آلرژی زا، فاقد BPA.
  • با سوراخ‌های بزرگ روی سپر برای جریان هوا و خشک ماندن پوست کودک.
  • قابل استریل، قابلیت جوشاندن.
  • مقاوم در برابر حرارت.
  • مقاوم در برابر گاز زدن کودک.
  • کشور مبدا: انگلستان.
  • تضمین اصالت کالا و هفت روز فرصت بازگشت، سیسمونیا دات کام.

285,000 تومان580,000 تومان

پستانک فیلیپس اونت 6-18 ماه الترا ultra air

بررسی و مشخصات پستانک فیلیپس اونت 6-18 ماه الترا ultra air، پستانک اونت 6 تا 18 ماه الترا ایر.
توجه: (در صورتیکه پک ۲ عددی خریداری شود محصول بصورت اورجیتال و پلمپ ارسال می شود، در صورتیکه بسته ۱ عددی خریداری کردید در مرحله تسویه حساب و درج آدرس در قسمت یادداشت کافیست رنگ و طرح دلخواهتان را برایمان بنویسید. ما در کارمان دقیق هستیم گزینه انتخابی برایتان ارسال می شود.)

پستانک فیلیپس اونت 6-18 ماه الترا ultra air

پستانکی فوق‌العاده سبک و قابل تنفس، با پستانکی که به پوست کودک اجازه تنفس می دهد، کودک خود را آرام کنید. پستانک فیلیپس اونت  6-18 ماه الترا ultra air دارای سوراخ های بسیار بزرگی برای خشک نگه داشتن پوست کودکان است. و همچنین سپر سبک وزن آن برای حداکثر جریان هوا طراحی و تولید شده است. موجود در رنگ ها و طرح های مختلف برای دیدن اینجا کلیک کنید. محصولی مورد علاقه کودکان در سراسر جهان، شرکت اونت می گوید: وقتی از مادران پرسیدیم که نوزادانشان به پستانک های سیلیکونی ما چه واکنشی نشان می‌دهند، به طور متوسط ​​98٪ گفتند که نوزادشان پستانک های فوق‌العاده نرم و فوق‌العاده با کیفیت اونت را می‌پذیرد، دوست دارند و می خواهند.

پستانک فیلیپس اونت 6-18 ماه الترا ultra air با طراحی پیشرفته و بافتی ایده آل، پستانک های اونت با طراحی منحصر به فرد و فوق العاده با کیفیت دارای سوراخ های بزرگ در سپر پستانک برای احساس سبکی و راحتی طراحی شده است، از جمله نوک پستانک تمام سیلیکونی که به شکل بادامی (ارتودنسی) ساخته شده که یکی از مهم‌ترین استانداردها در صنعت پستانک و سرشیشه شیر به شمار می رود.

دیگر مشخصات پستانک اونت 6 تا 18 ماه

پستانک فیلیپس اونت 6-18 ماه الترا ultra air به پوست اجازه تنفس می دهد، سوراخ های بزرگ در قسمت سپر پستانک تنفس راحت پوست کودک شما را فراهم می کند و آن را نرم و خشک نگه می دارد. طراحی شده توسط متخصصان تا این محصول بتواند هماهنگ با کام، دهان و لثه ها تولید شود و شبیه‌سازی طبیعی سینه مادر را برای کودکان فراهم سازد. با نوک پستانکی متقارن که به شکل طبیعی کام، دندان ها و لثه های کودک احترام می گذارد، با پستانک های فیلیپس اونت مراقب رشد دهان کودک خود باشید.

براحتی استریل کنید و در ساک لوازم کودک قرار دهید، دو عدد پستانک داخل جعبه ای محکم و زیبا که در سفر و بیرون از خانه به عنوان ضدعفونی کننده عمل می کند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری آب اضافه کنید و آن را در مایکروویو قرار دهید. سپس خیالتان راحت باشد که برای استفاده بعدی کاملا تمیز و استریل شده است. همچنین پستانک فیلیپس اونت 6-18 ماه الترا ultra air قابل استریل با مایعات و مواد مخصوص استریل می باشد، قابلیت جوشاندن در آب جوش به مدت پنج دقیقه.

ویژگی‌های منحصر به فرد پستانک اونت 6-18 ماه ارتودنسی

ساخته شده از نوعی سیلیکون کاملا طبیعی (که به نچرال شهرت پیدا کرده) بسیار با کیفیت، فوق‌العاده نرم و منعطف، فاقد هرگونه مواد مضر و آلرژی زا، فاقد BPA. مقاوم در برابر حرارت. مقاوم و بسیار منعطف در برابر گاز زدن های کودکان، دارای طرح ها و نقاشی های انیمیشنی زیبا و جذاب، کودکان را صدا میزند. پستانک های اونت با رنگ‌ها و طرح‌های منحصر به فرد طراحی شده و مهندسی شده ویژه کودکان موجب جذب کودکان می شود.

تحقیقاتی در میان  مصرف کنندگان در ایالات متحده در سال‌های 2016-2017 نشان داد که پستانک های فیلیپس اونت بادامی (ارتودنسی) با سوراخ های بزرگ روی سپر و فوق‌العاده نرم 0-6 ماه و 6-18 ماه استفاده گسترده ای داشت و به طور متوسط ​​98 درصد از کودکان از محصولات اونت استفاده می کردند. پستانک فیلیپس اونت 6-18 ماه الترا ultra air از سیلیکون بدون طعم، بی بو و فوق‌العاده نرم ساخته شده است که در برابر تغییر رنگ و چسبندگی مقاوم است.

هم اکنون پستانک اونت 6-18 ماه ارتودنسی و کلیه محصولات اونت را می توانید بصورت اورجینال و تضمینی از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید، همچنین پستانک های اونت دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است، برای دیدن اینجا کلیک کنید.
کلیه محصولات اونت را اینجا ببینید.
دانلود چک لیست خرید سیسمونی نوزاد اینجا

شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 56 گرم
ابعاد 11.5 × 10 × 4.8 سانتیمتر
پک (بسته)

بسته 1 عددی

,

بسته 2 عددی

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پستانک فیلیپس اونت 6-18 ماه الترا ultra air”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان