ست ناخنگیر و مانیکور تخم مرغی نوزاد و کودک

Baby nail clipper service

توضیحات محصول

  • ست ناخنگیر و مانیکور تخم مرغی نوزاد و کودک، ست مانیکور کودک.
  • ناخنگیر نوزاد یکی از لوازم ضروری برای نوزاد و کودکان به شمار می رود.
  • شامل ناخن گیر محافظ دار، قیچی دسته ضد لغزش، موچین و سوهان.
  • همراه با یک قاب محافظ بسیار محکم، زیبا و شایان ستایش.
  • یکی از امن ترین و پیشرفته ترین گزینه های موجود در بازار.
  • ست پدیکور مانیکور کودک بر اساس بالاترین استانداردها شده است.
  • جنس تیغه ها از فولاد ضد زنگ مقاوم شده ساخته شده است.
  • استفاده از این محصول برای ناخن های ظریف کودک شما کاملا بی خطر است.
  • تضمین اصالت کالا و هفت روز فرصت بازگرداندن. سیسمونیا دات کام.
280000 تومان

ست ناخنگیر و مانیکور تخم مرغی نوزاد و کودک

بررسی و مشخصات ست ناخنگیر و مانیکور تخم مرغی نوزاد و کودک، ست مانیکور کودک.
ناخنگیر و ست ناخنگیر نوزاد یکی از لوازم ضروری برای نوزاد و کودکان به شمار می رود، و می بایست به هنگام خرید سیسمونی و لوازم به آن توجه ویژه داشت! چرا؟ زیرا ناخن های کودک برخلاف ظاهر نرم و لطیف بسیار تیز و برنده می باشد و می تواند پوست نوزاد را به آسانی زخمی کند.

شما والدین عزیز به خوبی می دانید که نوزاد دست خود را زیاد به صورت خود می مالد، بنابراین باید ناخن های نوزاد به موقع گرفته و کنترل شود تا باعث زخم شدن پوست نشود، برای این کار بهتر است از ناخنگیر مخصوص نوزاد و لوازم ویژه همراه آن استفاده کنید.

ست ناخنگیر و مانیکور تخم مرغی نوزاد و کودک

ست ناخنگیر و مانیکور تخم مرغی نوزاد و کودک، فقط یک ناخن گیر نیست، بلکه یک کیت لوازم بهداشتی کامل است که شامل ناخن گیر محافظ دار کودک، قیچی نوزاد با دسته ضد لغزش، موچین با نوک نرم و سوهان ناخن از نوع شیشه ای بسیار ملایم است که ناخن ها را به خوبی‌ صاف می کند و هرگز موجب آسیب به پوست اطراف ناخن نمی شود. همراه با یک قاب محافظ بسیار محکم، زیبا و شایان ستایش است. این ست مانیکور کودک یکی از امن ترین و پیشرفته ترین گزینه های موجود در بازار، در حال حاضر می باشد.

ست ناخنگیر و مانیکور تخم مرغی نوزاد و کودک ایمن برای تمام سنین، ست پدیکور مانیکور کودک بر اساس بالاترین استانداردهای بهداشتی طراحی و به تولید رسیده است. تیغه ها از فولاد ضد زنگ مقاوم شده ساخته شده اند و این اطمینان حاصل گشته که عاری از زنگ زدگی باشند. استفاده از این محصول به عنوان صاف کننده ناخن های ظریف کودک شما کاملا بی خطر است. دسته ها از پلاستیک مقاوم ساخته شده اند که غیر سمی، ضد لغزش، بادوام و عاری از مواد شیمیایی خشن می باشند.

بررسی و مشخصات ست مانیکور کودک

ست ناخنگیر و مانیکور تخم مرغی نوزاد و کودک به طور خاص برای کودکان طراحی شده است، ناخن گیر محافظ دار با دسته کاملا ارگونومیک. قیچی ناخن کودک با دسته سوراخ بزرگ، دستگیره بدون لغزش و طراحی دایره ای شکل. سوهان ناخن کودک با ظرافت بالا و اندازه مناسب برای انگشتان دست و پای کوچک کودکان. موچین مخصوص با دسته ضد لغزش همراه با برآمدگی ویژه برای خوش دست بودن محصول، مفید برای کارهایی مانند تمیز کردن ضایعات ناخن و یا تمیز کردن گوش و ناف نوزاد.

ست ناخنگیر و مانیکور تخم مرغی نوزاد و کودک هدیه ای مناسب برای مادر و کودک، این ست مانیکور شامل چهار ابزار دقیق برای ناخن های کوچک کودکان است که در یک جعبه بسیار مقاوم و زیبا جا داده شده است. کاملا بهداشتی و استفاده از آن بسیار راحت است، همچنين یک هدیه عالی برای تولد و تازه مادران است. هدیه ای مناسب برای حمام و بهداشت نوزاد و کودک. مناسب برای مادرانی که در سفر هستند.

ست ناخنگیر نوزاد و کودک را بصورت اصلی و اورجینال با خيالی راحت و آسوده از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید.
کلیه محصولات ناخنگیر و مانیکور کودک را اینجا ببینید.
کلیه محصولات اونت را اینجا ببینید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 100 گرم
ابعاد 5.8 × 5.8 × 10 سانتیمتر
0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ست ناخنگیر و مانیکور تخم مرغی نوزاد و کودک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان