لوسیون کودک جانسون 300 میل Johnson baby lotion

Johnson baby lotion 300ml original

توضیحات محصول

  • لوسیون کودک جانسون 300 میل Johnson baby lotion، لوسیون بچه جانسون.
  • لوسیون کودک جانسون برای پوست های لطیف نوزادان و کودکان.
  • فرمول ملایم بالینی اثبات شده توسط متخصصان پوست کودکان.
  • محصول به طور ویژه برای پوست ظریف کودک طراحی و به تولید رسیده است.
  • حجم محصول 300 میل، دارای شماره سریال اصالت و سری ساخت.
  • پس از هر بار مصرف به مدت 24 ساعت پوست را تغذیه می کند.
  • غنی و مشتق شده با عصاره نارگیل.
  • محصول کشور: ایتالیا
  • تضمین اصالت کالا و هفت روز فرصت بازگشت.
338000 تومان
350000
3%

لوسیون کودک جانسون 300 میل Johnson baby lotion

بررسی و مشخصات لوسیون کودک جانسون 300 میل Johnson baby lotion، لوسیون بچه جانسون.
مصرف روزانه لوسیون کودک جانسون برای پوست های لطیف نوزادان و کودکان. فرمول ملایم بالینی اثبات شده توسط متخصصان پوست کودکان که این محصول به طور ویژه برای پوست ظریف کودک طراحی و به تولید رسیده است. حجم محصول 300 میل، دارای شماره سریال اصالت و سری ساخت، محصول کشور ایتالیا.

لوسیون کودک جانسون 300 میل Johnson baby lotion

لوسیون کودک جانسون 300 میل Johnson baby lotion پس از هر بار مصرف به مدت 24 ساعت پوست را تغذیه می کند و پوست را سالم و مرطوب نگه می دارد. غنی و مشتق شده با عصاره نارگیل و تنها پس از یک بار مصرف پوست را نرم و صاف می کند، لوسیون کودک جانسون توسط متخصصان پوست کودک تایید و به تولید رسیده است و مخصوص پوست حساس کودکان بوده و برای بزرگسالان نیز کاربردی و خاص می باشد.

لوسیون بچه جانسون کاملا ضد حساسیت بوده و جواب خود را طی 125 سال تجربه و تولید پس داده است. فاقد رنگ، پارابن و فتالات می باشد. این لوسیون را می توان روزانه در روتین و بعد از حمام استفاده نمود. این محصول را می توان به عنوان شستشوی موثر برای صورت و پاک کننده آرایش استفاده نمود، بنابراین بسیار مناسب برای کودکان و بزرگسالان خواهد بود.

عناصر و فرمول تشکیل دهنده لوسیون کودک جانسون 300 میل Johnson baby lotion به شرح زیر خواهد بود:

PR-018677 آکوا، گلیسیرین، ایزوپروپیل پالمیتات، گلیسریل استئارات، ستیل الکل، ستیل الکل، روغن کوکوس نوسیفرا (نارگیل)، دایمتیکون، اتیل هگزیل گلیسیرین، اسید پالمیتیک، اسید استئاریک، اسید 20، پلی سورباتین، پلی سورباتین سیلیکات آلومینیوم، کربومر، صمغ زانتان، هیدروکسید سدیم، بی تارترات پتاسیم، فنوکسی اتانول، همراه با عطر ویژه جانسون.

توضیحات تکمیلی و مشخصات لوسیون کودک جانسون

پس از هر بار حمام گرم کودک لوسیون سفید جانسون را به آرامی روی تمام بدن ماساژ دهید تا پوست نرم و صاف شود. یا روی یک پد پنبه ای بمالید تا به آرامی پوست کودک را با این محصول منحصر به فرد ماساژ دهید. لوسیون بچه جانسون با فرمول ملایمی که از نظر بالینی ثابت شده است، مخصوصاً برای پوست لطیف کودک طراحی و تولید شده است. لوسیون سفید کودک جانسون برای به حداقل رساندن خطر آلرژی فرموله شده است.

لوسیون کودک جانسون 300 میل Johnson baby lotion، انتخاب شماره 1 والدین و بیمارستان ها در کشورهای اروپایی است و با رایحه ای فوق العاده، نرم و تازه (عطر همیشگی جانسون) می تواند بهترین دوست شما برای محافظت از پوست کودکتان در برابر خشکی باشد. این محصول اروپایی و ملایم برای نرمی و تغذیه پوست کودکان طراحی و به تولید رسیده است. فرمول جذب سریع با نرم کننده های غنی باعث می شود پوست، احساس نرمی و لطافت داشته باشد، بدون چربی، و از نظر بالینی ثابت شده است که ملایم و دوست صمیمی پوست است. ضد حساسیت، ضد آلرژی و تست شده توسط متخصصین پوست اروپا.

لوسیون سفید کودک جانسون و کلیه محصولات جانسون را بصورت اصلی و اورجينال با خیالی آسوده از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید، کلیه محصولات جانسون را اینجا ببینید.
کلیه محصولات چیکو را اینجا ببینید.
چرا نوزاد شیر بالا می آورد؟ اینجا بخوانید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

 

وزن 399 گرم
ابعاد 8 × 4 × 17 سانتیمتر
4
1 بررسی
0
1
0
0
0

1 دیدگاه برای لوسیون کودک جانسون 300 میل Johnson baby lotion

پاک‌کردن فیلترها
  1. فاطمه

    قطعا نمی توان از رایحه جانسون گذشت کرد ممنون از فروشگاه محترم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان