شیشه شیر 260 میل فیلیپس اونت طرح کوالا مدل ریسپانس

Koala bear baby bottle 260 ml avent

توضیحات محصول

  • شیشه شیر 260 میل فیلیپس اونت طرح کوالا ریسپانس، شیشه شیر 260 میل اونت کوالا.
  • اتو و فقط زمانی شیر آزاد می کند که کودک به طور فعال بخواهد شیر بنوشد.
  • این محصول تلفیق شیر مادر و شیشه شیر را آسان و مهیا می کند.
  • طراحی و بهینه شده برای از بین بردن کولیک و ناراحتی.
  • استفاده ساده، تمیز کردن آسان و سریع، همچنین مونتاژ کردن بسیار آسان.
  • ظرفیت 260 میل، مدل ریسپانس.
  • سر شیشه قرار گرفته روی این محصول بصورت اورجینال شماره 4 ریسپانس 4 قطره می باشد.
  • محصول اورجینال و اصلی، ساخت کشور هلند.
  • تضمین اصالت کالا و هفت روز فرصت بازگشت.
635000 تومان
750000
15%

شیشه شیر 260 میل فیلیپس اونت طرح کوالا مدل ریسپانس

بررسی و مشخصات شیشه شیر 260 میل فیلیپس اونت طرح کوالا مدل ریسپانس، شیشه شیر 260 میل اونت کوالا.
سر شیشه، شیشه شیر 260 میل فیلیپس اونت طرح کوالا ریسپانس طبیعی، فقط زمانی شیر آزاد می کند که کودک به طور فعال بخواهد شیر بنوشد و میک بزند در غیر این صورت جریان شیر بصورت اتو متوقف می شود تا کودک بتواند نفس تازه کند و استراحت نماید. نوزادان و کودکان می توانند با استفاده از ریتم طبیعی خود مانند روی سینه طبیعی مادر بنوشند، قورت دهند و نفس بکشند.

شیشه شیر 260 میل فیلیپس اونت طرح کوالا مدل ریسپانس

شیشه شیر 260 میل فیلیپس اونت طرح کوالا مدل ریسپانس، تلفیق شیر مادر و شیشه شیر را آسان و مهیا می کند، طراحی و بهینه شده برای کاهش کولیک و ناراحتی، طراحی پیشرفته، بدون چکه از ریختن و از دست دادن شیر جلوگیری می کند. . استفاده ساده، تمیز کردن آسان و سریع، همچنین مونتاژ کردن بسیار آسان.
ظرفیت 260 میل، مدل ریسپانس، سر شیشه قرار گرفته روی این محصول بصورت اورجینال شماره 4 ریسپانس 4 قطره می باشد، شش ماه به بالا، محصول اورجینال و اصلی، ساخت کشور هلند.

شیشه شیر 260 میل فیلیپس اونت طرح کوالا مدل ریسپانس، فقط هنگامی که کودک به طور فعال بخواهد شیر بنوشد و میک بزند، جریان شیر آزاد می شود، این محصول با شیشه شیرهای معمولی جریان آزاد متفاوت است، این محصول بصورت اتو جریان شیر را آزاد می کند، در واقع بسته به توانایی مکیدن و قورت دادن کودک. شیشه شیر 260 میل، طرح کوالا اختصاصی برای دور نگه داشتن هوا از شکم کودک در هنگام شیردهی طراحی و به تولید رسیده است.

شیشه شیر 260 میل فیلیپس اونت طرح کوالا مدل ریسپانس دارای طراحی سر شیشه جدید بدون چکه از ریختن و از دست رفتن شیر جلوگیری می کند، بسیار مناسب برای حمل و نقل و قرار دادن داخل ساک لوازم مادر و کودک. طراحی ویژه و آرگونومیک با دریچه پهن، آسان برای تمیز کردن و مونتاژ سریع، تنها چند قطعه برای آماده سازی مجدد. فاقد هر گونه مواد مضر، فاقد BPA. دارای سر شیشه ای با طراحی پهن، نرم و انعطاف پذیر که به گونه ای طراحی و تولید شده است که شکل و احساس واقعی سینه مادر را تقلید و شبیه سازی می کند و به کودک کمک می نماید تا راحت بچسبد و شیر بخورد.

بررسی و مشخصات شیشه شیر 260 میل اونت مدل ریسپانس، طرح کوالا

شیشه شیر 260 میل فیلیپس اونت طرح کوالا مدل ریسپانس مجهز به سر شیشه ای پیشرفته که با ریتم طبیعی تغذیه کودک کار می کند و به آسانی می تواند ترکیب شیردهی دوگانه را فراهم سازد، تغذیه کودک هم از سینه مادر و هم از شیشه شیر، بدین ترتیب کودک به تنها به شیشه شیر عادت نکرده و هرگز سینه مادر را ترک نخواهد کرد. سر شیشه این محصول دارای یک دهانه منحصر به فرد است که تنها زمانی شیر آزاد می کند که کودک به طور فعال بخواهد شیر بنوشد. بنابراین هنگامی که برای قورت دادن و نفس کشیدن مکث می کند، جریان شیر نیز متوقف خواهد شد.

شیشه شیر 260 میل فیلیپس اونت طرح کوالا مدل ریسپانس با دریچه ضد کولیک برای دور نگه داشتن هوا از شکم کودک در هنگام شیردهی طراحی و بهینه شده است تا بتواند بطور کامل کولیک و نفخ را از بین ببرد. دهانه پهن و بزرگ بطری پر کردن و تمیز کردن را بسیار آسان نموده است، فقط چند قطعه برای مونتاژ سریع و ساده، این از خصوصیات بارز محصولات اونت به شمار می رود. شیشه شیر 260 میل فیلیپس اونت طرح کوالا مدل ریسپانس با طراحی ارگونومیک به راحتی در هر زاویه ای به دست گرفته می شود تا حداکثر راحتی را در هنگام تغذیه ایجاد کند. آسان برای دستان شما و دست های ریز کودکان.

هر نوزاد و کودکی به طور متفاوت تغذیه می کند و با سرعت خاص خود رشد می نماید. کمپانی فیلیپس اونت طیف وسیعی از شیشه شیرها و سر شیشه ها را با نرخ جریان های متفاوت تولید کرده است، که والدین می توانید یکی از بهترین ها را برای کودک خود انتخاب کنند و شیشه شیر کودک خود را شخصی سازی کنند. تمام سر شیشه های طبیعی و نچرال اونت از سیلیکون نرم ساخته شده اند.

سیسمونیا دات کام وارد کننده محصولات اورجینال فیلیپس اونت، کلیه محصولات اونت را اینجا ببینید.
ویدیوی تشخیص اصالت محصولات اونت را اینجا ببینید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 60 گرم
ابعاد 6.5 × 6.5 × 16.2 سانتیمتر
5
1 بررسی
1
0
0
0
0

1 دیدگاه برای شیشه شیر 260 میل فیلیپس اونت طرح کوالا مدل ریسپانس

پاک‌کردن فیلترها
  1. الناز

    از خریدم راضیم، محصول اصلی. ارسال سریع با بسته بندی محکم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان