شیشه شیر پیرکس 120 میل اونت نچرال ریسپانس کد SCY930/01

baby bottle 120 ml avent Pyrex response

توضیحات محصول

  • شیشه شیر پیرکس 120 میل اونت نچرال ریسپانس کد SCY930/01، شیشه شیر پیرکس 120 میل اونت.
  • نچرال، ریسپانس، ساخته شده از شیشه بوروسیلیکات فرانسه.
  • مقاوم در برابر حرارت و شوک های ضربه ای و حرارتی.
  • سرشیشه این محصول از نوع نچرال ریسپانس، ساخته شده از سیلیکون 100 درصد طبیعی.
  • مجهز به دریچه ضد کولیک، طراحی آرگونومیک خوش دست در هر زاویه.
  • تقلید و شبیه سازی سینه طبیعی مادر.
  • سیستم ضد ریزش و ضد چکه.
  • ساخت کمپانی فیلیپس اونت، کشور مبدا: هلند.
  • تضمین اصالت کالا و هفت روز فرصت بازگرداندن.
635000 تومان

شیشه شیر پیرکس 120 میل اونت نچرال ریسپانس کد SCY930/01

بررسی و مشخصات شیشه شیر پیرکس 120 میل اونت نچرال ریسپانس کد SCY930/01، شیشه شیر پیرکس 120 میل اونت.
شیشه شیر 120 میل پیرکس، نچرال، ریسپانس، جنس بطری ساخته شده از شیشه بوروسیلیکات مقاوم در برابر حرارت و شوک های ضربه ای و حرارتی، سرشیشه این محصول از نوع نچرال ریسپانس، ساخته شده از سیلیکون 100 درصد طبیعی نچرال، مجهز به دریچه ضد کولیک، طراحی آرگونومیک خوش دست در هر زاویه، تقلید و شبیه سازی سینه طبیعی مادر، سیستم ضد ریزش و ضد چکه، ساخت کمپانی فیلیپس اونت، کشور مبدا: هلند.

سرشیشه قرار گرفته بر روی این محصول بصورت اورجینال شماره دو، 2 قطره سری ریسپانس می باشد (در صورت لزوم می توانید درخواست تعویض سرشیشه به‌ شماره دلخواهتان را ثبت نمایید، کافيست موقع تسویه حساب در قسمت یادداشت درخواستتان را برای ما بنویسید، تعويض سرشیشه به شماره مورد نظر شامل هزینه اضافی نمی باشد).

شیشه شیر پیرکس 120 میل اونت نچرال ریسپانس کد SCY930/01

سرشیشه این محصول منحصربفرد فقط زمانی جریان شیر را آزاد می کند که کودک به طور فعال بخواهد شیر بنوشد. شیشه شیر پیرکس 120 میل اونت نچرال ریسپانس کد SCY930/01 به گونه ای طراحی شده است که هوا را از شکم کودک در هنگام تغذیه دور نگه می دارد. سرشیشه Philips Avent Natural Response فقط زمانی جریان شیر را آزاد می کند که کودک بخواهد به طور فعال شیر بنوشد، بنابراین نوزادان می توانند با استفاده از ریتم طبیعی خود، مانند روی سینه طبیعی مادر، شیر بخورند، قورت دهند و نفس بکشند.

شیشه شیر پیرکس 120 میل اونت نچرال ریسپانس کد SCY930/01 ترکیب شیردهی دوگانه از سینه مادر و شیشه شیر را فراهم می کند. این محصول دارای یک دهانه سرشیشه منحصر به فرد است که تنها زمانی شیر را آزاد می کند که کودک بخواهد به طور فعال شیر بخورد، بنابراین هنگامی که کودک برای قورت دادن و نفس کشیدن مکث می کند جریان شیر نیز بصورت اتو متوقف خواهد شد.

طراحی شیشه شیر 120 میل پیرکس اونت به شکلی پهن و عریض، نرم و منعطف، که شکل و احساس سینه طبیعی مادر را تقلید و شبیه سازی می کند و به کودک کمک می کند تا راحت به شیشه بچسبد و تغذیه نماید. بعلاوه، طراحی پیشرفته دریچه ضد نفخ و ضد کولیک برای دور نگه داشتن هوا از شکم کودک در طول شیردهی بهینه سازی شده است تا به کاهش قولنج و ناراحتی کمک کند.

شیشه شیر پیرکس 120 میل اونت نچرال ریسپانس کد SCY930/01 با طراحی نوآورانه ارگونومیک به راحتی در هر زاویه ای در دست گرفته می شود تا حداکثر راحتی را در حین شیر دادن فراهم سازد، راحت برای هر دو دست شما و دست های کوچک کودک. هر نوزاد و کودکی به طور متفاوت تغذیه می کند و با سرعت خودش رشد می نماید، بنابراین کمپانی فیلیپس اونت طیفی از نرخ های سرشیشه را با جریان های متفاوت طراحی و تولید کرده است، تا والدین بتوانند بهترین مورد را برای کودک خود بسته به سن کودک و قدرت مکیدن انتخاب کنند، و شیشه شیر کودک خود را شخصی سازی کنند. برای دیدن کلیه سایزهای سرشیشه اونت اینجا کلیک کنید.

شیشه شیر پیرکس 120 میل اونت نچرال ریسپانس کد SCY930/01 که از شیشه بوروسیلیکات با کیفیت عالی ساخته شده است، در برابر حرارت و شوک های حرارتی مقاوم است، بنابراین می توان آن را با خیال راحت در یخچال نگهداری کرد، گرم کرد و همچنین برای استریل کردن به روش جوشاندن مناسب است. سرشیشه نچرال، ریسپانس این محصول به گونه ای طراحی شده است که شیر را فقط در زمان شیر خوردن کودک آزاد می کند، بنابراین می توانید با اطمینان از ریزش و چکه کردن شیر، چه در خانه و چه در حال حرکت، جلوگیری کرد.

دهانه پهن و عریض شیشه شیر پیرکس 120 میل اونت نچرال ریسپانس کد SCY930/01 پر کردن، تمیز کردن و استریل محصول را آسان می کند و تنها چند قطعه برای مونتاژ سریع و آسان وجود دارد. شیشه شیرها و سرشیشه های فیلیپس اونت کاملا طبیعی و از مواد بدون BPA ساخته شده اند. شیشه شیرهای جدید فیلیپس اونت با پاسخ طبیعی و شیردهی بصورت اتوماتیک، با شیشه های سنتی و قدیمی تر کاملا متفاوت است. تولید شده مطابق با مقررات اتحادیه اروپا 10/2011

سیسمونیا دات کام وارد کننده کلیه محصولات اورجینال فیلیپس اونت. کلیه محصولات اونت را اینجا ببینید.
چک لیست خرید سیسمونی نوزاد، اینجا دانلود کنید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 50 گرم
ابعاد 6.5 × 6.5 × 11 سانتیمتر
0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیشه شیر پیرکس 120 میل اونت نچرال ریسپانس کد SCY930/01”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان