شیشه شیر اونت 260 میل سری جدید ریسپانس پک 3 عددی

baby bottle 260 ml avent 3 piece Response

توضیحات محصول

  • شیشه شیر اونت 260 میل سری جدید ریسپانس پک 3 عددی، شیشه شیر 260 میل فیلیپس اونت.
  • شیشه شیر 3 عددی فیلیپس اونت مدل ریسپانس کد کالا SCY903/03
  • 0% BPA، مطابق مقررات اتحادیه اروپا 10/2011
  • ابعاد بسته بندی 21.5 + 17.2 + 7.6، وزن بسته بندی 264 گرم.
  • ساخته شده از پروپیلن و سیلیکون خالص طبیعی.
  • قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی، قابلیت استریل نمودن با آب جوش.
  • ضد نفخ و ضد کولیت، جریان شیر بصورت اتو.
  • سرشیشه قرار کرفته بر روی این محصول بصورت اورجینال شماره سه.
  • ضد چکه، ساخت کمپانی فیلیپس اونت، کشور مبدا: هلند.
  • تضمین اصالت کالا و هفت روز فرصت بازگشت. سیسمونیا دات کام
1590000 تومان

شیشه شیر اونت 260 میل سری جدید ریسپانس پک 3 عددی

بررسی و مشخصات شیشه شیر اونت 260 میل سری جدید ریسپانس پک 3 عددی، شیشه شیر 260 میل فیلیپس اونت.
شیشه شیر 3 عددی فیلیپس اونت مدل ریسپانس کد کالا SCY903/03، ابعاد بسته بندی 21.5 + 17.2 + 7.6، وزن بسته بندی 264 گرم، ساخته شده از پروپیلن و سیلیکون خالص طبیعی، فاقد هرگونه مواد مضر، فاقد BPA، حجم 260 میل، قابلیت شستشو با ماشین ظرفشویی، قابلیت استریل نمودن با آب جوش، ضد نفخ و ضد کولیت، سرشیشه قرار کرفته بر روی این محصول بصورت اورجینال شماره 3، سه قطره مدل ریسپانس می باشد، ضد چکه، ساخت کمپانی فیلیپس اونت، کشور مبدا: هلند.

شیشه شیر اونت 260 میل سری جدید ریسپانس پک 3 عددی

شیشه شیر اونت 260 میل سری جدید ریسپانس پک 3 عددی مجهز به دریچه ضد کولیک، شیشه شیر 260 میل کودک اونت به گونه ای طراحی و تولید شده است که هوا را از شکم کودک در هنگام تغذیه دور نگه می دارد. عملکرد و شبیه سازی سینه طبیعی مادر، شیشه شیر اونت مدل ریسپانس، هنگامیکه کودک بخواهد به طور فعال شیر بنوشد، جریان شیر را آزاد می کند، این محصول با شیشه شیر های معمولی جریان آزاد کاملا متفاوت است، مانند شیردهی از سینه مادر، یعنی کودک باید بخواهد شیر بخورد و بمکد تا جریان شیر آزاد شود، و زمانیکه کودک برای تنفس و استراحت مکث می کند جریان شیر نیز بصورت اتو متوقف می شود.

شیشه شیر اونت 260 میل سری جدید ریسپانس پک 3 عددی Philips Avent Natural Response فقط زمانی شیر آزاد می کند که کودک به طور فعال بخواهد شیر بخورد و میک بزند. بنابراین نوزادان می توانند با استفاده از ریتم خاص و طبیعی خود، مانند روی سینه مادر، بنوشند، قورت دهند و نفس بکشند. بدین ترتیب این محصول توانسته است ترکیب شیر دهی دوگانه را برای کودکان فراهم سازد، تغذیه همزمان از شیشه شیر و هم از سینه مادر، بدون دقدقه و نگرانی از ترک سینه مادر.

شیشه شیر اونت 260 میل سری جدید ریسپانس پک 3 عددی، دارای سر شیشه ای از نوع ریسپانس و منحصر به فرد است که تنها زمانی شیر را آزاد می کند که کودک به طور فعال بخواهد شیر بخورد، بنابراین هنگامی که برای قورت دادن و نفس کشیدن مکث می کند، جریان شیر نیز متوقف می شود. نوک پستانک پهن، نرم و منعطف شیشه شیر 260 میل Avent طوری طراحی شده است که شکل و احساس سینه را تقلید و شبیه سازی می کند و به کودک کمک می کند تا به راحتی بچسبد و تغذیه کند.

مشخصات و بررسی شیشه شیر 260 میل فیلیپس اونت مدل ریسپانس 3 عددی

شیشه شیر اونت 260 میل سری جدید ریسپانس پک 3 عددی، ضد کولیک و ضد نفخ به گونه ای طراحی و تولید شده است که هوا را از شکم کودک شما در طول شیر خوردن دور نگه می دارد و به طور کامل نفخ و ناراحتی را از بین می برد. شیشه شیر 260 میل اونت با طراحی پیشرفته و ارگونومیک به راحتی در هر زاویه ای در دست گرفته می شود تا حداکثر راحتی را در حین شیر دادن به والدین و کودک بدهد، به راحتی برای هر دو دست شما و دست های کوچک کودکان!

هر نوزاد و کودکی به طور متفاوتی تغذیه می کند و با سرعت و توانایی خاص خودش تغذیه و رشد می کند. شرکت فیلیپس اونت طیف وسیعی از شیشه شیرها و سر شیشه های گوناگون با نرخ های جریان متفاوت را طراحی و تولید کرده است تا بتوانید بهترین مورد را برای کودک خود بیابید و شیشه شیر بچه فیلیپس اونت خود را شخصی سازی کنید. کلیه محصولات تولیدی فیلیپس اونت را اینجا ببینید.

دهانه سر شیشه های اونت به گونه ای طراحی شده است که شیر را فقط در زمان شیر خوردن کودک آزاد می کند، بنابراین می توانید با اطمینان از دست دادن شیر و ریزش آن، چه در خانه و چه در حال حرکت، جلوگیری کنید. یقه پهن و گشاد شیشه شیر پر کردن و تمیز کردن را آسان می کند و تنها چند قسمت برای مونتاژ سریع و آسان وجود دارد. شیشه شیرها و سر شیشه های فیلیپس اونت کاملا طبیعی و فاقد BPA می باشند. شیشه شیرهای جدید فیلیپس اونت با عملکردی طبیعی و شبیه‌سازی سینه مادر کاملا با شیشه شیرهای جریان آزاد متفاوت است.

شیشه شیر اونت 260 میل سری جدید ریسپانس پک 3 عددی شامل: 3 شیشه شیر نوزاد 260 میلی لیتر می باشد، 0% BPA، و مطابق با مقررات اتحادیه اروپا 10/2011
برای تشخیص محصولات اورجینال اونت اینجا کلیک کنید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 60 گرم
ابعاد 6.5 × 6.5 × 16.2 سانتیمتر
5
1 بررسی
1
0
0
0
0

1 دیدگاه برای شیشه شیر اونت 260 میل سری جدید ریسپانس پک 3 عددی

پاک‌کردن فیلترها
  1. لیلا کریم زاده

    سه عددی رو با هم خرید کردم. بصرفه تر هست، اورحینال و اصلی، زود بدستم رسید، ممنون از فروشگاه محترم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان