ست آغازین پیرکس اونت سری جدید ریسپانس کد SCD878/11

the starting set avent response Pyrex

توضیحات محصول

  • ست آغازین پیرکس اونت سری جدید ریسپانس کد SCD878/11، ست آغازین پیرکس اونت.
  • شامل دو عدد شیشه شیر 260 میل، یک عدد 125 میل ریسپانس و یک عدد پستانک 0 تا 6 ماه.
  • همراه با جعبه و بسته‌بندی محکم و بسیار زیبا.
  • جنس بطری ها از پیرکس نشکن بوروسیلیکات می باشد.
  • دارای سرشیشه های سیلیکونی از نوع طبیعی (نچرال) ریسپانس.
  • فاقد هرگونه مواد مضر، بی بو و بدون طعم، فاقد BPA.
  • طراحی و تولید شده توسط کمپانی فیلیپس اونت.
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، قابل استریل به روش جوشانیدن.
  • بهره گیری از طراحی منحصر به فرد شبیه سازی و تقلید از سینه طبیعی مادر.
  • مجهز به سیستم ضد نفخ و ضد کولیک.
  • کشور مبدا: هلند.
  • تضمین اصالت کالا و هفت روز فرصت بازگرداندن.
2795000 تومان

ست آغازین پیرکس اونت سری جدید ریسپانس کد SCD878/11

بررسی و مشخصات ست آغازین پیرکس اونت سری جدید ریسپانس کد SCD878/11، ست آغازین پیرکس اونت.
ست آغازین پیرکس اونت سری جدید ریسپانس کد SCD878/11 شامل دو عدد شیشه شیر 260 میل از نوع پیرکس نشکن سری جدید ریسپانس، یک عدد شیشه شیر 150 میل سری ریسپانس و یک عدد پستانک اونت 0 تا 6 ماه می باشد. همراه با جعبه و بسته‌بندی محکم و بسیار زیبا، مورد نیاز برای کامل نمودن سیسمونی، این ست نیاز هر کودک را از نوزادی تا 3 سالگی برآورده خواهد نمود.

ست آغازین پیرکس اونت سری جدید ریسپانس کد SCD878/11

جنس بطری ها از پیرکس نشکن بوروسیلیکات می باشد، دارای سرشیشه های سیلیکونی از نوع کاملا طبیعی (نچرال) سری جدید و پیشرفته ریسپانس، فاقد هرگونه مواد مضر، بی بو و بدون طعم، فاقد BPA، طراحی و تولید شده توسط کمپانی فیلیپس اونت، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، قابل استریل به روش جوشانیدن در آب، بهره گیری از طراحی منحصر به فرد شبیه سازی و تقلید از سینه طبیعی مادر، مجهز به سیستم ضد نفخ و ضد کولیک، کاملا ضد چکه و ضد ریزش، دارای چندین گواهی و استاندارد معتبر جهانی، کشور مبدا: هلند.

ست آغازین پیرکس اونت سری جدید ریسپانس کد SCD878/11، محصولی منحصر به‌ فرد و پیشرفته با واکنش طبیعی و شیردهی بصورت اتو. سرشیشه های قرار گرفته بر روی این محصول از سری ریسپانس بوده که به کودک اجازه می دهد تا با سرعت، توانایی و قدرت مکیدن خودش راحت شیر ​​بخورد و نفس بکشد. عملکردی دقیق و شبیه سازی شده مانند سینه طبیعی مادر، شیشه شیر پیرکس اونت هنگامی که کودک به طور فعال بخواهد شیر بخورد، جریان شیر را آزاد می کند که این محصول با شیشه شیرهای معمولی با جریان آزاد کاملا متفاوت است.

ست آغازین پیرکس اونت سری جدید ریسپانس کد SCD878/11، مجهز به دریچه ضد نفخ و ضد کولیک، شیشه شیرهای سری ریسپانس فیلیپس اونت برای جلوگیری از ورود هوا به شکم کودک در هنگام شیر خوردن طراحی و تولید شده‌اند. شیشه شیر پیرکس اونت ضد چکه و ضد ریزش، بسیار مناسب و بهینه برای حمل و نقل و قرار دان شیشه شیر داخل کیف لوازم مادر و کودک. شیشه شیر پیرکس اونت مقاوم در برابر حرارت، ساخته شده از شیشه بوروسیلیکات ساخت فرانسه، این محصول کاملا در برابر حرارت و شوک حرارتی مقاوم هستند.

بررسی و مشخصات ست آغازین پیرکس اونت

ست آغازین پیرکس اونت سری جدید ریسپانس کد SCD878/11، مناسب برای ست سیسمونی، نوزادان تازه متولد شده تا 3 سالگی، شامل 2 شیشه شیر پیرکس 260 میل اتو، یک شیشه شیر پیرکس 150 میل اتو ریسپانس  و یک پستانک فوق العاده نرم که مخصوص نوزادان 0 تا 6 ماهه طراحی و تولید شده است. پستانک و سرشیشه ها ساخته شده از نوعی سیلیکون کاملا طبیعی (نچرال) بی بو و بدون طعم، که این سیلیکون در صنایع غذایی کاربرد فراوانی در کشورهای اروپایی دارد.

طبق تحقیقات انجام شده در سال 2023 که در امریکا و کشورهای اروپایی انجام شده است 98 درصد از کودکان و مادران دنیا محصولات فیلیپس اونت را تایید و استفاده کرده بودند.
سیسمونیا دات کام وارد کننده محصولات اورجینال فیلیپس اونت، کلیه محصولات اونت را اینجا ببینید.
برای تشخیص محصولات اورجينال اونت اینجا کلیک کنید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 300 گرم
ابعاد 25 × 12 × 20 سانتیمتر
0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ست آغازین پیرکس اونت سری جدید ریسپانس کد SCD878/11”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان