سرشیشه اونت جریان غلیظ +6 سری ریسپانس مدل SCY966/02

baby bottle nipple avent thick stream +6m

توضیحات محصول

  • سرشیشه اونت مثبت 6 ماه جریان غلیظ سری ریسپانس، بسته 2 عددی.
  • برای خرید بسته 1 عددی این محصول اینجا کمک کنید.
  • طراحی شده و متقارن با شکل گیری فک، دهان و دندان کودکان.
  • شبیه سازی و تقلید از سینه طبیعی مادر.
  • ساخته شده از سیلیکون کاملا طبیعی (نچرال) بسیار نرم و منعطف.
  • فاقد مواد مضر، فاقد BPA.
  • نسل جدید ریسپانس، عملکرد شیردهی بصورت اتو.
  • بدون چکه و ریزش شیر، ساخت کمپانی فیلیپس اونت.
  • دارای چندین گواهینامه بین المللی، ساخت کشور هلند.
485000 تومان

سرشیشه اونت جریان غلیظ +6 سری ریسپانس مدل SCY966/02

بررسی‌ و مشخصات سرشیشه اونت جریان غلیظ +6 سری ریسپانس مدل SCY966/02، سرشیشه اونت بالای شش ماه جریان غلیظ ریسپانس بسته 2 عددی.
برای خرید بسته 1 عددی این محصول اینجا کمک کنید.

سرشیشه اونت جریان غلیظ +6 سری ریسپانس مدل SCY966/02، طراحی شده و متقارن با شکل گیری فک، دهان و دندان کودکان، شبیه سازی سینه طبیعی مادر، ساخته شده از سیلیکون کاملا طبیعی (نچرال) بسیار نرم و منعطف، فاقد مواد مضر، فاقد BPA، نسل جدید ریسپانس، عملکرد شیردهی بصورت اتو، بدون چکه و ریزش شیر، ساخت کمپانی فیلیپس اونت، مجهز به دریچه پیشرفته ضد نفخ و ضد کولیک، قابل استریل به روش جوشانیدن در آب، دارای چندین گواهینامه بین المللی، ساخت کشور هلند.

سرشیشه اونت جریان غلیظ +6 سری ریسپانس مدل SCY966/02

سرشیشه اونت جریان غلیظ +6 سری ریسپانس مدل SCY966/02، یک سرشیشه ابتکاری و نوآورانه است که با دقت برای تقلید و شبیه سازی از سینه طبیعی مادر طراحی و تولید شده است. برای این منظور، شکلی پهن و عریض دارد تا یک چفت طبیعی شبیه به سینه مادر ایجاد کند. این محصول از سیلیکون بسیار نرم ساخته شده است تا حس سینه را تقلید نماید، به این ترتیب، انتقال یا جایگزینی بین شیر مادر و شیردهی از شیشه شیر را برای نوزاد آسان می کند.

علاوه بر این، طراحی ریسپانس اشکی جدید، انعطاف پذیر، با گلبرگ‌های راحتی، خم شدن و کشش سر پستانک را در هماهنگی با ریتم طبیعی تغذیه کودک شما تضمین می‌کند و جریان ثابت و مداوم را تضمین می‌کند. این واکنش طبیعی از ریتم کودک در هنگام نوشیدن، قورت دادن و نفس کشیدن پیروی می کند، مانند زمانی که شیر می دهد. بعلاوه، سرپستانک فقط زمانی مایعات را آزاد می کند که کودک آب می نوشد و از ریختن یا از دست دادن شیر اطمینان حاصل می کند.

مشخصات و بررسی سرشیشه اونت جریان غلیظ مثبت 6 ماه

علاوه بر این، فناوری منحصر به فرد دریچه ضد کولیک از ورود هوا به شکم کودک جلوگیری می کند، و در نتیجه جذب هوا را به حداقل می رساند و نفخ، گاز و ناراحتی را کاملا از بین خواهد برد. بنابراین، می توان روی یک تجربه تغذیه شادتر و راحت برای کودک خود حساب کنید. مخصوص نوزادان 6 ماهه به بالا، سرشیشه اونت جریان غلیظ +6 سری ریسپانس مدل SCY966/02 یک محصول منحصر به فرد و ابتکاری می باشد، که برای خوراک های غلیظ مانند غلات ایده آل است.

در مجموع، سرشیشه اونت جریان غلیظ +6 سری ریسپانس مدل SCY966/02 یک انتخاب عالی برای ترکیب و آشنایی با تغذیه دوگانه است، یعنی کودک می تواند هم از سینه مادر تغذیه داشته باشد و هم از شیشه شیر. ساخته شده از سیلیکون 100 درصد طبیعی (نچرال)، فاقد هرگونه مواد مضر، فاقد BPA. مجهز به دریچه پیشرفته ضد نفخ و ضد کولیک، قابل استریل به روش جوشانیدن در آب، دارای چندین گواهینامه بین المللی، ساخت کشور هلند.

سرشیشه های ریسپانس فیلیپس اونت دارای سرعت جریان های متفاوت 1 تا 5 قطره هستند تا رشد کودک شما را ساپورت کنند، برای دیدن کلیه سایزهای سرشیشه اونت اینجا کلیک کنید.
سیسمونیا دات کام وارد کننده محصولات اورجینال فیلیپس اونت، کلیه محصولات اونت را اینجا ببینید.
برای تشخیص اصل بودن محصولات اونت ویدیوی آموزشی مربوطه را اینجا ببینید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 50 گرم
ابعاد 16 × 6 × 6 سانتیمتر
0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “سرشیشه اونت جریان غلیظ +6 سری ریسپانس مدل SCY966/02”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان