پستانک نوزادی ۰ تا ۶ ماه اونت الترا ایر موز و گیلاس مدل SCF080/09

pacifier avent 0-6m SCF080/09 ultra air

توضیحات محصول

  • پستانک نوزادی ۰ تا ۶ ماه اونت الترا ایر موز و گیلاس مدل SCF080/09.
  • برای خرید بسته 1 عددی این محصول اینجا کلیک کنید.
  • طراحی شده متقارن، برای رشد طبیعی دهان، دندان و لثه‌ها.
  • شبیه‌سازی سینه‌ طبیعی مادر.
  • ساخته شده از سیلیکونی طبیعی (نچرال)
  • فاقد مواد مضر و آلرژی زا، فاقد BPA.
  • با سوراخ‌های بزرگ روی سپر برای جریان هوا و خشک ماندن پوست کودک.
  • قابل استریل، قابلیت جوشاندن.
  • مقاوم در برابر حرارت.
  • کشور مبدا: هلند.
  • تضمین اصالت کالا و هفت روز فرصت بازگشت، سیسمونیا دات کام.
510000 تومان

پستانک نوزادی ۰ تا ۶ ماه اونت الترا ایر موز و گیلاس مدل SCF080/09

بررسی و مشخصات پستانک نوزادی ۰ تا ۶ ماه اونت الترا ایر موز و گیلاس مدل SCF080/09، بسته اورجينال 2 عددی.
برای خرید بسته 1 عددی این محصول اینجا کلیک کنید. سیسمونیا دات کام وارد کننده کلیه محصولات فیلیپس اونت.
ساخت کمپانی معروف فیلیپس اونت، کشور مبدا: هلند. مجهز به سوراخ های بزرگ در قسمت سپر، برای تهویه هوا. ساخته شده از سیلیکون 100 درصد طبیعی نچرال، طراحی و بهینه سازی شکل گیری طبیعی فک، لثه و دهان کودک، شبیه سازی سینه طبیعی مادر. فاقد هرگونه مواد مضر، فاقد BPA، دارای جعبه فانتزی و بهداشتی بسیار با کیفیت.

پستانک نوزادی ۰ تا ۶ ماه اونت الترا ایر موز و گیلاس مدل SCF080/09

پستانکی با کیفیت و استاندارد که به پوست کودک اجازه تنفس می دهد، کودک خود را با محصولات فیلیپس اونت به آسانی آرام کنید. پستانک های فوق العاده Philips Avent دارای سوراخ های بسیار بزرگی در قسمت سپر برای خشک نگه داشتن پوست کودکان است. سپر بسیار سبک با سوراخ های بزرگ، همچنین وزن سبک آن برای حداکثر جریان هوا طراحی شده است. پستانک های اونت موجود در رنگ ها و طرح های مختلف در سیسمونیا دات کام. برای دیدن اینجا کلیک کنید.

پستانک نوزادی ۰ تا ۶ ماه اونت الترا ایر موز و گیلاس مدل SCF080/09 با طراحی مبتنی بر استانداردهای اروپایی، تناسب دهانی طبیعی و فرآیند استریل‌سازی آسان را ارائه می‌دهد که تهیه این محصول را برای هر والدینی که کودک 0 تا 6 ماهه دارند را ضروری می کند. پستانک اونت، یک همراه آرامش بخش که راحتی، سلامت دهان و دندان و همچنین رفاه کودک شما را در اولویت قرار می دهد. سر پستانک سیلیکونی با شکلی بادامی (ارتودنسی)، طوری ساخته شده است که در دهان کودک شکلی همانند سینه مادر را تداعی کرده و فوق العاده سبک و راحت است.

به سادگی و آسان استریل کنید و در ساک لوازم کودک قرار دهید، دو عدد پستانک داخل جعبه ای محکم و زیبا که در سفر و بیرون از خانه به عنوان ضد عفونی کننده عمل خواهد کرد، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری آب اضافه کرده و آن را در مایکروویو قرار دهید. سپس خیالتان راحت باشد که برای استفاده بعدی کاملا تمیز و استریل شده است. همچنین پستانک نوزادی ۰ تا ۶ ماه اونت الترا ایر موز و گیلاس مدل SCF080/09 قابل استریل با مایعات و مواد مخصوص استریل می باشد، قابلیت جوشاندن در آب جوش به مدت پنج دقیقه.

بررسی و مشخصات پستانک ۰ تا ۶ ماه طرح موز و گیلاس

ساخته شده از نوعی سیلیکون کاملا طبیعی (نچرال) بسیار با کیفیت، فوق‌العاده نرم و منعطف، فاقد هرگونه مواد مضر و آلرژی زا، فاقد BPA. مقاوم در برابر حرارت. مقاوم و بسیار منعطف در برابر گاز زدن های کودک، دارای طرح ها و نقاشی های انیمیشنی زیبا و جذاب، که کودکان را صدا میزند. پستانک های اونت با رنگ‌ها و طرح های منحصر به فرد طراحی و مهندسی شده، ویژه کودکان که موجب جذب کودکان می شود.

تحقیقاتی در میان  مصرف کنندگان در ایالات متحده در سال‌های 2016-2017 نشان داد که پستانک های فیلیپس اونت بادامی (ارتودنسی) با سوراخ های بزرگ روی سپر و فوق‌العاده نرم 0-6 ماه و 6-18 ماه استفاده گسترده ای داشت و به طور متوسط ​​98 درصد از کودکان از محصولات اونت استفاده می کردند. پستانک نوزادی ۰ تا ۶ ماه اونت الترا ایر موز و گیلاس مدل SCF080/09 ارتودنسی از سیلیکون بدون طعم، بی بو و فوق العاده نرم ساخته شده است که در برابر تغییر رنگ و چسبندگی مقاوم است.

هم اکنون پستانک نوزادی ۰ تا ۶ ماه اونت الترا ایر موز و گیلاس مدل SCF080/09 و کلیه محصولات اونت را می توانید بصورت اورجینال و تضمینی از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید، همچنین پستانک های اونت دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است، برای دیدن اینجا کلیک کنید.
کلیه محصولات اونت را اینجا ببینید.
برای دیدن محصولات چیکو اینجا کلیک کنید.
ویدئوی تشخیص شیشه شیر اورجینال اونت با مدل های فیک را اینجا
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 56 گرم
ابعاد 11.5 × 10 × 4.8 سانتیمتر
0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پستانک نوزادی ۰ تا ۶ ماه اونت الترا ایر موز و گیلاس مدل SCF080/09”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان