شیشه شیر اونت 260 میل نچرال طرح هیپو مدل SCF627/42

baby bottle 260 ml philips avent hippo

توضیحات محصول

  • شیشه شیر اونت 260 میل نچرال طرح هیپو مدل SCF627/42.
  • بسته اورجینال 1 عددی جعبه دار.
  • عملکرد شیردهی اتوماتیك.
  • تقلید و شبیه سازی سینه طبیعی مادر.
  • مجهز به سیستم پیشرفته ضد نفخ و ضد کولیک، ضد ریزش و ضد چکه.
  • ساخته شده از سیلیکون طبیعی 100 درصد نچرال.
  • ساخت کمپانی فیلیپس اونت، کشور مبدا: هلند.
  • تضمین اصالت کالا و هفت روز فرصت بازگرداندن.
690000 تومان

شیشه شیر اونت 260 میل نچرال طرح هیپو مدل SCF627/42

بررسی و مشخصات شیشه شیر اونت 260 میل نچرال طرح هیپو مدل SCF627/42، بسته‌بندی اورجينال 1 عددی.
شیشه شیر 260 میل فیلیپس اونت نچرال، جنس بطری طلقی، پروپیلن می باشد، فاقد هرگونه مواد مضر، فاقد BPA، سرشیشه قرار گرفته بر روی این محصول بصورت اورجینال شماره دو، 2 قطره نچرال می باشد (در صورت لزوم می توانید درخواست تعویض سرشیشه به‌ شماره دلخواهتان را ثبت نمایید، کافيست موقع تسویه حساب در قسمت یادداشت درخواستتان را برای ما بنویسید، تعويض سرشیشه به شماره مورد نظر شامل هزینه اضافی نمی باشد).

سرشیشه این محصول از سیلیکون طبیعی 100 درصد نچرال ساخته شده است، مجهز به سیستم پیشرفته ضد نفخ و ضد کولیک، ضد ریزش و ضد چکه، تقلید و شبیه سازی سینه طبیعی مادر، بسته اورجینال 1 عددی جعبه دار، عملکرد شیردهی اتوماتیك، ساخت کمپانی فیلیپس اونت، کشور مبدا: هلند.

شیشه شیر اونت 260 میل نچرال طرح هیپو مدل SCF627/42

شیشه شیر اونت 260 میل نچرال طرح هیپو مدل SCF627/42 با پاسخ طبیعی و شیردهی بصورت اتوماتیک، نوزاد و کودکان می توانند با ریتم طبیعی خود و قدرت مکیدن، مانند روی سینه طبیعی مادر، شیر بنوشند، قورت دهند و نفس بکشند. همچنین این محصول منحصر به فرد ترکیب شیردهی دوگانه از سینه مادر و تغذیه از شیشه شیر را برای کودک فراهم می کند، بدون ترس و استرس از ترک سینه مادر.

شیشه شیر اونت 260 میل نچرال طرح هیپو مدل SCF627/42 با طراحی منحصر به فرد و بهره گیری از سرشیشه پیشرفته نچرال فقط زمانی جریان شیر آزاد می شود که کودک بخواهد به طور فعال شیر بنوشد، و هنگامیکه نوزاد برای نفس کشیدن و استراحت مکث می کند، جریان شیر نیز بصورت اتو متوقف‌ می شود. مجهز به دریچه پیشرفته ضد نفخ و ضد کولیک، شیشه شیر 260 نچرال طرح دار هیپو محصول فیلیپس اونت بصورت ویژه برای دور نگه داشتن هوا از شکم کودک در هنگام شیردهی طراحی و تولید شده است.

طراحی بدون ریزش و چکه، شیشه شیر 260 میل طرح دار اونت، مجهز به سیستم بدون چکه و بدون ریزش از ریختن و از دست رفتن شیر جلوگیری می کند، حتی یک قطره! مناسب برای حمل و نقل، مناسب برای قرار دادن درون کیف لوازم کودک. محصولی بسیار پیشرفته، اما ساده برای استفاده، آسان برای تمیز کردن و استریل نمودن، سریع و آسان برای مونتاژ و آماده سازی، تنها چند قطعه برای شارژ مجدد.

بررسی و مشخصات شیشه شیر 260 میل اونت طرح هیپو

شیشه شیر اونت 260 میل نچرال طرح هیپو مدل SCF627/42، محصولی ویژه با طراحی جدید و نوآورانه به شکلی پهن و عریض، نرم و انعطاف پذیر که شکل و احساس سینه طبیعی مادر را تقلید و شبیه سازی می کند و به کودک کمک می کند تا راحت به شیشه بچسبد و شیر بخورد. بهره گیری از سرشیشه ای طبیعی از نوع نچرال که با ریتم طبیعی تغذیه کودک کار می کند و ترکیب شیردهی دوگانه از سینه مادر و تغذیه از شیشه شیر را آسان و مهیا می کند.

دریچه ضد کولیک شیشه شیر اونت 260 میل نچرال طرح هیپو مدل SCF627/42 برای دور نگه داشتن هوا از شکم کودک در هنگام شیردهی طراحی و بهینه شده است تا به کاهش و از بین بردن کولیک و ناراحتی کمک کند. دهانه سرشیشه طوری طراحی شده است که شیر را فقط در زمانی که کودک شیر می خورد آزاد می کند، بنابراین می توانید با اطمینان از ریزش و چکه شیر چه در خانه و چه در حال حرکت جلوگیری کنید، مناسب برای قرار دادن درون کیف لوازم کودک.

شیشه شیر اونت 260 میل نچرال طرح هیپو مدل SCF627/42 با یقه ای پهن و عریض پر کردن و تمیز کردن را آسان می کند. فقط چند قطعه برای مونتاژ سریع و ساده. محصولی با طراحی ارگونومیک که به راحتی در هر زاویه ای در دست گرفته می شود تا حداکثر راحتی را در هنگام تغذیه فراهم سازد، آسان برای دستان شما و دست های کوچک شاهزاده. شیشه شیرها و سرشیشه های فیلیپس اونت نچرال از مواد بدون BPA ساخته شده اند، فاقد هرگونه مواد مضر.

هر نوزاد و کودکی به طور متفاوتی تغذیه می کند و با سرعت خاص خود رشد می نماید، کمپانی فیلیپس اونت طیف وسیعی از نرخ ها و جریان های متفاوت سرشیشه ها طراحی و تولید کرده! شما می توانید یکی از بهترین شماره ها را برای کودک خود بیابید و شیشه شیر کودکتان را شخصی سازی کنید. تمام سرشیشه های اونت دارای پاسخ طبیعی و از سیلیکون نرم، طبیعی نچرال ساخته شده اند. برای دیدن کلیه سایزهای سرشیشه شیرهای اونت اینجا کلیک کنید.

سیسمونیا دات کام وارد کننده کلیه محصولات اورجینال فیلیپس اونت، شیشه شیر 260 میل اونت رنگ آبی ریسپانس کد SCY903/21 و کلیه محصولات اصلی اونت را با خیالی آسوده از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید.
کلیه محصولات اونت را اینجا ببینید.
ویدئوی آموزشی تشخیص اصل بودن محصولات اونت را اینجا ببینید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 60 گرم
ابعاد 6.5 × 6.5 × 16.2 سانتیمتر
5
2 بررسی
2
0
0
0
0

2 دیدگاه برای شیشه شیر اونت 260 میل نچرال طرح هیپو مدل SCF627/42

پاک‌کردن فیلترها
  1. نسترن

    اورجينال و فوق‌العاده زیبا، ممنون از سیسمونیا دات کام.

  2. ثریا احمدی

    بچه ها با شیشه های اونت راحت شیر می خورند و هرگز نفخ نمی کنند. این شیشه رو خرید کردم، راضیم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان