وارمر و گرمکن شیشه شیر اونت سری پرمیوم مدل SCF358/00

Avent Fast bottle SCF358/00 warmer

توضیحات محصول

  • وارمر و گرمکن شیشه شیر اونت سری پرمیوم مدل SCF358/00.
  • مجهز به کنترل هوشمند دما.
  • خاموش شدن خودکار، دارای هشت مود کاربردی.
  • شیر را در کمتر از 3 دقیقه گرم و آماده استفاده می کند.
  • آماده سازی و تمیز کردن بدون درهم و برهم کردن.
  • ایده آل برای تغذیه در نیمه شب با ویژگی برجسته خاموش شدن خودکار.
  • ساخت کمپانی فیلیپس اونت، کشور مبدا: هلند.
  • تضمین اصالت کالا و هفت روز فرصت بازگرداندن.
4350000 تومان

وارمر و گرمکن شیشه شیر اونت سری پرمیوم مدل SCF358/00

بررسی و مشخصات وارمر و گرمکن شیشه شیر اونت سری پرمیوم مدل SCF358/00، وارمر پرمیوم فیلیپس اونت.
مجهز به کنترل هوشمند دما، خاموش شدن خودکار، دارای هشت مود کاربردی، گرمکن شیشه شیر پرمیوم فیلیپس اونت یکی از لوازم ضروری کودک می باشد، شیر را در کمتر از 3 دقیقه گرم و آماده استفاده می کند، بنابراین می توانید به راحتی و به سرعت به کودک خود در هنگام گرسنگی غذا دهید. ساخت کمپانی فیلیپس اونت، کشور مبدا: هلند.

وارمر و گرمکن شیشه شیر اونت سری پرمیوم مدل SCF358/00

وارمر و گرمکن شیشه شیر اونت سری پرمیوم مدل SCF358/00 با کنترل هوشمند دما برای گرم کردن آرام شیر، و پیروی از روش گرم کردن، مشابه پرستاران در بیمارستان ها برای اطمینان کامل از کیفیت و سلامت غذای کودک. به لطف فناوری و طراحی پیشرفته، این محصول به طور مداوم شیر را به گردش در می آورد و از گرم شدن بیش از حد جلوگیری می کند، به هنگام استفاده از وارمر پرمیوم اونت هیچ نقطه داغی وجود ندارد، بنابراین می توانید بدون نگرانی به کودک خود غذا بدهید.

100% بدون نشتی، به لطف طراحی یک تکه بودن محصول، آماده سازی و تمیز کردن بدون درهم و برهم کردن محصول به آسانی امکان پذیر است، همه این امتیازات وارمر و گرمکن شیشه شیر اونت سری پرمیوم مدل SCF358/00 را به یک انتخاب عالی برای استفاده در خانه و به عنوان یک گرم کننده شیشه شیر و غذا تبدیل کرده است. وارمر پرمیوم اونت برای گرم نمودن شیر مادر و غذای کودک طراحی و تولید شده است، همچنین برای شیشه شیر نوزاد، کیسه های شیر و شیشه های غذا. گردن گشاد و عریض دستگاه می تواند با اکثر مارک ها و سایزهای رایج شیشه شیر تا شیشه های 350 ml مناسب می باشد.

وارمر و گرمکن شیشه شیر اونت سری پرمیوم مدل SCF358/00 ایده آل برای تغذیه در نیمه شب با ویژگی برجسته خاموش شدن خودکار و نشانگر پیشرفت بصری که نشان می دهد چه زمانی شیر آماده است، بدون اینکه مزاحمت سر و صدا ایجاد شود.

دیگر خصوصیات وارمر و گرمکن شیشه شیر اونت سری پرمیوم

برنده جایزه Babylist، بهترین شیشه گرم کن سال 2023، سریعترین گرمکن شیشه شیر، بهترین گرمکن شیشه شیر 2024، شیشه شیرها و ظرف های غذای کودک را در عرض چند دقیقه با گرمکن پریمیوم فیلیپس اونت که دما را برای شما مدیریت می کند، آماده نمایید. حسگر هوشمند کنترل دما به طور خودکار شیشه شیر را گرم کرده و از همان روش گرم کردن پرستاران در بیمارستان ها پیروی می کند.

وارمر و گرمکن شیشه شیر اونت سری پرمیوم مدل SCF358/00 به آرامی یک شیشه 350 میل را در عرض 3 دقیقه گرم می‌کند. شیر در حالی که گرم می شود به طور مداوم در گردش است و از ایجاد لکه های داغ جلوگیری می کند. گرمکن را می توان نه تنها برای گرم کردن شیر، بلکه برای یخ زدایی شیر منجمد شده و غذای کودک نیز استفاده نمود. با تمام شیشه شیرهای فیلیپس اونت و همچنین بطری های سایر برندهای برجسته و شیشه های غذای کودک سازگار است. شیشه شیرهای بزرگ و گردن پهن تا 350 میلی لیتر، کیسه های شیر تا 180 میلی لیتر و شیشه های 250 گرمی غذای کودک.

وارمر و گرمکن شیشه شیر اونت سری پرمیوم مدل SCF358/00 به شما امکان می دهد آن را تنظیم کرده و سپس رها کنید، سنسورها به طور خودکار الگوی گرمایش را برای حجم های مختلف شیر و دمای مورد نیاز تنظیم می کنند، بنابراین گرم کننده هر بار با فشار یک دکمه به دمای مناسب می رسد، همچنین شیر را تا 60 دقیقه تا دمای دلخواه گرم نگه می دارد. پس از 60 دقیقه به طور خودکار خاموش می شود تا از گرم شدن بیش از حد جلوگیری شود.

پانل و دکمه جلویی بصری و آسان برای خواندن با راهنمایی واضح در تنظیم حجم شیر برای نتایج دقیق می باشد. یک چراغ پیشرفت کار در سه بخش روشن می شود، پیشرفت گرم شدن را نشان می دهد و به شما اطلاع می دهد که چه زمانی شیر آماده است. وارمر و گرمکن شیشه شیر اونت سری پرمیوم مدل SCF358/00 بسیار جمع و جور است، بنابراین به راحتی می توان آن را در کبف لوازم کودک نگهداری کرد و هر جا به همراه داشت.

سیسمونیا دات کام وارد کننده محصولات اورجینال فیلیپس اونت، کلیه محصولات اونت را اینجا ببینید.
محصولات جانسون را اینجا ببینید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 500 گرم
ابعاد 16.5 × 16.5 × 19 سانتیمتر
0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “وارمر و گرمکن شیشه شیر اونت سری پرمیوم مدل SCF358/00”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان