پستانک اونت 0 تا 6 ماه الترا ایر هویج و آووکادو SCF080/09

pacifier avent 0-6m ultra air SCF080/09

توضیحات محصول

  • پستانک اونت 0 تا 6 ماه الترا ایر هویج و آووکادو SCF080/09.
  • برای خرید بسته 1 عددی این محصول اینجا کلیک کنید، پستانک شب تاب اونت، بسته 1 عددی اینجا
  • محافظ فلکسیفیت برای جلوگیری از لکه های پوستی و تحریک کمتر پوست کودک.
  • توسعه یافته توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی کودکان و مادران.
  • طراحی نوآورانه بادامی شکل (ارتودنسی) برای شبیه‌سازی و تداعی طبیعی سینه مادر.
  • ساخته شده از سیلیکون 100 در صد طبیعی (نچرال).
  • قابلیت استریل با مایعات و مواد مخصوص استریل.
  • قابلیت جوشاندن در آب جوش.
  • کشور مبدا: هلند.
570000 تومان
630000
10%

پستانک اونت 0 تا 6 ماه الترا ایر هویج و آووکادو SCF080/09

بررسی و مشخصات پستانک اونت 0 تا 6 ماه الترا ایر هویج و آووکادو SCF080/09. پستانک نوزادی اونت.
برای خرید بسته 1 عددی این محصول اینجا کلیک کنید.
پستانک اونت 0 تا 6 ماه الترا ایر هویج و آووکادو SCF080/09 ساخته شده از سیلیکون 100 درصد طبیعی (نچرال)، فاقد مواد مضر، فاقد BPA، طراحی منحصر بفرد بادامی ارتودنسی، دارای سوراخ های بزرگ جهت تهویه پوست، دارای جعبه بهداشتی، هماهنگی با شکل لثه ها، دهان و دندان کودک، ساخت کمپانی فیلیپس اونت، کشور سازنده هلند.

پستانک اونت 0 تا 6 ماه الترا ایر هویج و آووکادو SCF080/09

مجهز به محافظ فلکسیفیت برای جلوگیری از لکه های پوستی و تحریک کمتر پوست کودک، توسعه یافته توسط متخصصان مراقبت های بهداشتی کودکان و مادران، پستانک فیلیپس اونت  0 تا 6 ماه الترا ایر طرح هویج و آووکادو SCF080/09، فوق‌العاده نرم برای نوزادان 0 تا 6 ماهه. با محافظ Flexifit طراحی شده است که بسیار نرم و معطف است تا علائم و تحریک پوستی را ایجاد نکند، این ویژگی منحصر به فرد باعث می‌شود انتخاب راحت تری برای پوست ظریف کودک شما باشد.

98 درصد نوزادان پستانک سیلیکونی نرم‌ و با کیفیت  اونت را می پذیرند. همراه با 2 عدد پستانک، بسته‌بندی شده در یک باکس ضد عفونی کننده که این جعبه را می توان با ریختن کمی آب در مایکروویو قرار داد و استریل کرد.

به لطف طراحی تنفس‌ پذیر این محصول، که حداکثر جریان هوا را ایجاد می‌کند، پوست کودک شما در حین آرامش، خشک‌ می‌ماند و باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود، پستانک اونت 0 تا 6 ماه الترا ایر هویج و آووکادو SCF080/09 بسیار سبک و قابل تنفس. کودکتان را با پستانک تسکین دهنده که به پوست او اجازه تنفس می دهد آرام کنید. پستانک های فیلیپس اونت دارای سوراخ های بسیار بزرگی برای خشک نگه داشتن پوست کودکان است. دارای سپر سبک وزن و برای حداکثر جریان هوا طراحی شده است.  پستانک های اونت موجود در رنگ ها و طرح های مختلف اینجا کلیک کنید.

بررسی‌ها و مشخصات پستانک اونت 0 تا 6 ماه الترا ایر هویج و آووکادو

نوزادان همواره می دانند که چه چیزی را دوست داشته باشند! در وبسایت رسمی فیلیپس اونت آمده است: ما از مادران پرسیدیم که بچه‌هایشان به پستانک‌های سیلیکونی، نرم و با کیفیت ما چه واکنشی نشان می‌دهند و به‌ طور متوسط ​​98 در صد گفتند که کودک آنها پستانک های اونت و دیگر محصولات را می پذیرند و دوست دارند. طراحی شده به صورت بادامی شکل (ارتودنسی) که یکی از استاندارد های ویژه کشورهای اروپایی به حساب می آید.

پستانک اونت 0 تا 6 ماه الترا ایر هویج و آووکادو SCF080/09 ساخته شده از نوعی سیلیکون طبیعی (نچرال) که بیشتر در صنایع پزشکی کاربرد دارد، بسیار نرم و منعطف بوده و از دوام زیادی برخوردار است، فاقد مواد مضر و آلرژی زا بوده و نیز فاقد BPA می باشد. پستانک اونت 0 تا 6 ماه الترا ایر هویج و آووکادو SCF080/09 قابل استریل با مایعات و مواد مخصوص استریل، قابلیت جوشاندن در آب داغ، مقاوم و با دوام در برابر گاز زدن های کودک، پستانک اونت در طول مدت استفاده هرگز حالت چسبندگی به خود نمی گیرد و بور و کدر نخواهد شد.

دارای طراحی نوآورانه بادامی شکل (ارتودنسی) برای شبیه‌سازی و تداعی طبیعی سینه مادر، و همچنین رشد طبیعی کام، دهان و دندان کودک، پستانک های اونت از طراحی ویژه ای بهره می برند که مانعی برای رشد طبیعی دهان، لثه و دندان های کودک ایجاد نمی کند. دارای شکل ها و طرح‌های مختلف انیمیشنی از حیوانات و اجسام جذاب ویژه کودکان که همواره می تواند مورد پذیرش کودکان باشد.

پستانک اونت 0 تا 6 ماه الترا ایر هویج و آووکادو SCF080/09، قابلیت تمیز کردن آسان، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی، دارای حلقه دستگیره فانتزی متناسب با دست های کوچک کودک، دارای سوراخ های هوای بسیار بزرگ برای آرامش پوست کودک شما را تهویه می کند و آن را نرم و خشک نگه می دارد. هم اکنون پستانک اونت 0 تا 6 ماه الترا ایر هویج و آووکادو مدل SCF080/09 و کلیه محصولات اونت را می توانید بصورت اورجینال و تضمینی از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید.

کلیه محصولات اونت را اینجا ببینید.
برای دیدن محصولات چیکو اینجا کلیک کنید.
تشخیص شیشه شیر اورجینال اونت با مدل های فیک اینجا
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 56 گرم
ابعاد 11.5 × 10 × 4.8 سانتیمتر
0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پستانک اونت 0 تا 6 ماه الترا ایر هویج و آووکادو SCF080/09”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان