روغن بدن کودک چیکو massage oil 200ml

baby oil Chicco 200ml

توضیحات محصول

  • روغن بدن کودک چیکو massage oil 200ml اورجينال، پنبه‌دانه و ویتامین E حجم 200 میل.
  • نرم کننده ای فوق العاده و مرطوب کننده ای ملایم.
  • از بین رفتن خشکی پوست و موجب نرمی و لطافت می شود.
  • حاوی روغن بادام شیرین و ویتامین E.
  • فاقد فنوکسی اتانول،رنگ و پارابن می‌باشد.
  • حلوکیری از، محافظت در برابر اشعه و …
  • مشتق و غنی شده با روغن پنبه دانه.
  • حاوی پنبه‌دانه برای ماساژ و خون‌رسانی.
  • کشور مبدا: ایتالیا
  • ضمانت اصالت کالا و بازگشت 7 روزه، سیسمونیا دات کام
390000 تومان
410000
5%

روغن بدن کودک چیکو massage oil 200ml

مشخصات، و بررسی روغن بدن کودک چیکو massage oil 200ml اورجينال حاوی پنبه‌دانه و ویتامین E حجم 200 میل.

از لحظات هیجان‌ انگیز در کنار کوچولوی تان لذت ببرید، با ماساژ دادنی آرام بخش و لذت بخش رابطه ی میان خود و گوهر گران بهایتان را مستحکم و پایدار کنید و لحظاتی شاد و تکرار نشدنی را برای خود و کودکتان فراهم آورید، با معجزه گری به نام چیکو

برای یک ماساژ تسکین دهنده به روغن بدنی کاملا مناسب و بدون حساسیت نیاز است، که پیشنهاد مادران با تجربه جهانی روغن بدن کودک چیکو massage oil 200ml اورجينال حاوی پنبه‌دانه می‌باشد. روغن بدن چیکو با پوست حساس و لطیف کودک شما سازگار است و بدلیل فرمول تشکیل دهنده این روغن بدن خارق‌العاده، توانسته است که توجه والدین را به خود جلب کند. همچنین در طراحی و تولید روغن بدن چیکو از روغن پنبه دانه و ویتامین E که یک نیاز برای بدن کودک بشمار می رود، استفاده شده است تا بتواند رطوبت پوست نوزاد و کودکان را به روشی طبیعی متعادل کند.

زمانی که والدین برای نوازش و تسکین نوزاد خود از روغن بدن چیکو استفاده می کنید این روغن به سرعت جذب شده و پوستی صاف و مخملی به جا می‌گذارد‌ که این، یک امتیاز مثبت از محصولات چیکو می باشد. کمپانی چیکو با تولید محصولات ضد حساسیت و تست شده روی نوزادان می تواند انتخابی مطمئن باشد که برای پوست حساس نوزاد خود انتخاب می کنید. تمامی محصولات شرکت چیکو فاقد پارابن، الکل و مواد مضر بوده و کاملا سازگار با پوست حساس کودکان است.

روغن بدن کودک چیکو massage oil 200ml

روغن بدن کودک چیکو massage oil 200ml اورجينال حاوی پنبه‌دانه از فرمولی ظریف که توسط متخصصان طراحی و تولید شده است که پوست حساس نوزاد را صاف و مرطوب میکند، که این امر یک نیاز ضروری برای کودکان به (ویژه برای پوست خشک بعد از حمام) بشمار می رود. روغن بدن چیکو پوست نوزاد و کودکان را نرم و مرطوب میکند. روغن بدن کودک چیکو massage oil 200ml اورجينال حاوی پنبه‌دانه برای پوست های حساس و یا مستعد آلرژی مناسب است.  مشتق و غنی شده با روغن پنبه طبیعی و آنتی اکسیدان ویتامین E.

روغن بدن کودک چیکو massage oil 200ml به آرامی و لطافت با فرمول پیشرفته خود پوست و بدن کودکان را تغذیه می کند. فرمول ویژه این محصول منحصر بفرد و شناخته شده جهانی با 74٪ موادی که منشأ طبیعی دارند ساخته و تولید شده است. تست و آزمایش شده توسط متخصصان روی پوست های حساس و لطیف کودکان. (شرکت چیکو با سابقه‌ای بیش از 5 دهه در تولید محصولات بهداشتی و لوازم سیسموتی فعالیت درخشان دارد). روغن بدن کودک چیکو massage oil 200ml اورجينال حاوی پنبه‌دانه بدون ایجاد چسبندگی و سنگینی بر روی پوست سریعا جذب شده و به نحوه مطلوبی به پوست نوزاد و کودکان طراوت و تازگی می بخشد.

بررسی و خصوصیات روغن بدن کودک چیکو

روغن بدن بچه چیکو نرم کننده ای فوق العاده و مرطوب کننده ای ملایم برای بدن کودک و همچنين بزرگسالان می‌باشد. در فرمول بکار گرفته شده در تولید این محصول ویژه از سبوس برنج نیز بهره برده و استفاده شده است. روغن بدن کودک چیکو خشکی پوست را از بین برده و نرمی و لطافت به پوست حساس نوزادان هدیه می دهد. روغن بدن و ماساژ چیکو حاوی روغن بادام شیرین و ویتامین E می‌باشد.

روغن ماساژ چیکو فاقد فنوکسی اتانول، رنگ و پارابن می‌باشد. روغن بدن و ماساژ کودک چیکو از خارش پوستی جلوگیری کرده و از پوست نوزاد در برابر میکروبات، اشعه و … محافظت می کند. روغن بدن و ماساژ نوزاد و کودک چیکو حاوی پنبه‌دانه برای ماساژ و خون‌ رسانی بسیار مناسب می‌باشد.

هم اکنون روغن بدن کودک چیکو chicco و کلیه محصولات چیکو را می توانید بصورت اورجینال و تضمینی از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید.
کلیه محصولات چیکو را اینجا ببینید.
چرا نوزادان شب ها گریه می کنند و نمی خوابند؟ اینجا بخوانید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 200 گرم
ابعاد 6.3 × 3.4 × 16 سانتیمتر
4.5
2 بررسی
1
1
0
0
0

2 دیدگاه برای روغن بدن کودک چیکو massage oil 200ml

پاک‌کردن فیلترها
  1. آیلین

    بسیار مناسب پوست بچه هاست. زود هم بدستم رسید ممنون از سیسمونیا….

    • مدیریت فروشگاه آرو

      ما هم از اعتماد شما ممنونیم

  2. زهرا منصوری

    برای خشکی بدن کودک ، بخصوص بعد از حمام لازم هست.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان