شامپو بچه جانسون براق کننده حاوی روغن آرگان

Shiny baby shampoo Johnsons 750ml

توضیحات محصول

  • شامپو بچه جانسون براق کننده حاوی روغن آرگان.
  • شامپو بچه جانسون حاوی روغن آرگان.
  • Drops JOHNSON به طور خاص و ویژه طراحی و تولید شده است.
  • با فرمول NO MORE TEARS و غنی شده با روغن آرگان.
  • ملایم، بدون حساسیت و سوزش چشم.
  • درخشندگی طبیعی مو را تقویت و ابریشمی و ملایم…
  • طراحی و تولید شده با منشأ گیاهی و طبیعی.
  • بدون حساسیت، فرموله شده برای از بین رفتن خطر آلرژی.
  • فاقد پارابن، سولفات، رنگ و فتالات، PH متعادل و ضد حساسیت.
295000 تومان

شامپو بچه جانسون براق کننده حاوی روغن آرگان

بررسی و مشخصات شامپو بچه جانسون براق کننده حاوی روغن آرگان، شامپو سر کودک جانسون براق کننده، غنی شده با روغن آرگان.
شامپو کودک براق کننده Drops JOHNSON به طور خاص و ویژه طراحی و تولید شده است تا کودکانی که بزرگتر می شوند همچنان بتوانند از محصولات ملایم جانسون بهره ببرند، در حالی که این محصول می تواند مزایای زیاد و پیشرفته‌ای را برای موهای کودک نوپا ارائه دهد. در واقع شامپو بچه جانسون براق کننده حاوی روغن آرگان می تواند از بدو تولد تا سنین بالا قابل استفاده و مفید واقع شود.

شامپو بچه جانسون براق کننده حاوی روغن آرگان

شامپو بچه جانسون براق کننده حاوی روغن آرگان با فرمول NO MORE TEARS و غنی شده با روغن آرگان، درخشندگی طبیعی مو را تقویت کرده و حالتی ابریشمی و صاف و سالم به موها می بخشد. ضد حساسیت، این محصول ویژه فرموله شده برای از بین بردن خطر آلرژی. عاری از رنگ، پارابن و الکل، تست شده توسط متخصصین پوست و موی کودک. با شامپو بچه جانسون براق کننده و نرم کننده، سر کودکان را بشویید و بدرخشید، و نیز برای رشد و ملایمت موهای کودک شما مناسب است.

شامپو براق و نرم کودک جانسون که با روغن آرگان و پروتئین های ابریشم غنی شده است، مشکلات گره خوردن موی کودکان را رفع کنید. محصولات بهداشتی و مراقبتی جانسون مورد اعتماد مادران، با سابقه‌ای طولانی بیش از 125 سال. ساخته و تولید شده بادفرمول NO TEARS یعتی به اندازه آب خالص برای چشم ملایم است، در واقع تحت هیچ شرایط سوزش چشمی ایجاد نمی‌کند.

درباره محصولات جانسون و نام تجاری جانسون

ما هرگز از بالا بردن سطح کیفیت محصولات و استانداردها در ضمینه تولید بهترین محصولات برای کودک شما دست نمی کشیم، ما 90٪ از تحقیقات کل صنعت جانسون را با تمرکز بر داشتن پوست سالم کودک انجام داده ایم. به همین دلیل است که ما به صحبت‌های والدین از سرتاسر جهان گوش دادیم و محصولات خود را در داخل و خارج مجدداً فرموله و بهینه کردیم تا استاندارد جدیدی را برای ملایمت و کیفیت بسیار بالاتر ایجاد کنیم.

در مجموع، ما به صدا و نظر 26000 مصرف کننده گوش دادیم تا به شکل دهی و اصلاح محصولات، طرح پیشنهادی و بسته بندی جانسون کمک کنیم. محصولات جانسون مشتق شده با مواد ماملا طبیعی، فاقد پارابن، سولفات، رنگ و فتالات، PH متعادل و ضد حساسیت هستند. ماموریت اساسی ما است: ایجاد دنیایی که در آن هر نوزادی در آن بخوبی و در سلامت رشد کند. محصولات کودک جانسون که به تازگی اصلاح شده اند، فقط پاک کننده و مرطوب کننده نیستند، بلکه کمک به ایجاد لحظاتی شاد و دلنشین در هر سن و مرحله ای را به فرصت هایی برای تقویت پیوند کودک با والدینشان تبدیل کند.

روش استفاده، نگهداری، ترکیبات

موهای کودک خود را خیس کنید، مقدار کمی از شامپو را روی دست بریزید، به آرامی موها را بشویید و آبکشی کنید. دور از دسترس کودکان نگهداری شود. فقط برای استعمال خارجی. دور از نور خورشید نگهداری شود. ترکیبات شامپو بچه جانسون براق کننده حاوی روغن آرگان : آکوا، کوکامیدوپروپیل بتائین، دسیل گلوکوزید، سدیم متیل کوکویل تاورات، گلیسیرین، آمینو اسیدهای ابریشم، هیدروکسی پروپیل گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلرید، پلی کواترنیوم 10، روغن هسته آرگانیا اسپینوزا، روغن هسته آرگانیا اسپینوزا PEG 80 سوربیتان لورات، دی استئارات PEG 150، کلرید سدیم، دی سدیم EDTA، اسید سیتریک، BHT، بنزوات سدیم

شامپو کودک جانسون و کلیه محصولات جانسون را بصورت اصلی و اورجينال از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید.
کلیه محصولات جانسون را اینجا ببینید.
کلیه محصولات چیکو را اینجا ببینید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 700 گرم
ابعاد 11 × 5.3 × 24 سانتیمتر
5
1 بررسی
1
0
0
0
0

1 دیدگاه برای شامپو بچه جانسون براق کننده حاوی روغن آرگان

پاک‌کردن فیلترها
  1. محسن رضایی

    این شامپو تحت لیسانس اروپایی تولید شده و ساخت ترکیه هست، باکیفیت و عالی هست، بسته بندی عالی داشت و زود بدستم رسید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان