کیف لوازم کودک کوکالو چرم راه راه cocalo bag

Leather baby accessories bag

توضیحات محصول

  • کیف لوازم کودک کوکالو چرم راه راه cocalo bag، ساک لوازم کودک کوکالو، کیف لوازم کودک چرمی.
  • کیف لوازم راه راه کوکالو، 100 در صد ضد آب.
  • جنس آن از چرم بوده و از کیفیت دوخت بسیار بالایی برخوردار است.
  • جیب های متعدد داخلی و بیرونی اختصاصی برای انواع لوازم همراه مادر و کودک.
  • لوازم همراه: زیرانداز، کیف مخصوص فلاسک و یک عدد کاور بهداشتی.
  • ساخته شده از چرم با کیفیت و ممتاز.
  • دارای جیب پشتی زیپ دار ضد سرقت.
  • ظاهری بسیار شیک و عملکرد بالا و کاربردی.
  • تضمین اصالت کالا و 7 روز بازگشت کالا. سیسمونیا دات کام.

1,080,000 تومان

سرمه‌ای
صورتی
طوسی

کیف لوازم کودک کوکالو چرم راه راه cocalo bag

بررسی و مشخصات کیف لوازم کودک کوکالو چرم راه راه cocalo bag، ساک لوازم کودک کوکالو، کیف لوازم کودک چرمی.
اندازه و ابعاد کیف لوازم مادر و کودک کوکالو: طول ساک حدود 30 سانتیمتر، عرض 45 سانتیمتر و عمق آن حدود 13 سانتیمتر می باشد، جنس آن از چرم بوده و از کیفیت دوخت بسیار بالایی برخوردار است. کیف لوازم راه راه کوکالو، 100 در صد ضد آب است، جنس آن نرم و لطیف است و در برابر سرما و گرما سفت نمی شود و هرگز تغییر شکل نمی دهد، ساک لوازم کوکالو جواب خود را پس داده است و سالهاست مادران به محصولات شرکت کوکالو آشنایی دارند و یکی از معتبرترین شرکت های داخلی به شمار می رود.

کیف لوازم کودک کوکالو چرم راه راه cocalo bag

کیف لوازم کودک کوکالو چرم راه راه cocalo bag با قابلیت حمل به دو روش دستی و بصورت دوشی، با بند قابل تنظیم و پد نرم محافظ شانه ای، با جیب های متعدد داخلی و بیرونی اختصاصی برای انواع لوازم همراه مادر و کودک. دارای جیب عایق شده اختصاصی برای شیشه شیر تا اندازه 360 میل، لوازم همراه: زیرانداز، کیف مخصوص فلاسک و یک عدد کاور بهداشتی. ساخته شده از چرم با کیفیت و ممتاز، قابلیت پاک کردن و شستشو، کاملا ضد آب، بدون سرب، مقاوم در برابر ریزش های رنگی و لکه ها، به آسانی تمیز و پاک می شود، قابلیت شستشو با دست و ماشین، کیف را آویزان کنید تا خشک شود.

کیف لوازم کودک کوکالو چرم راه راه cocalo bag دارای دو عدد جیب کناری در قسمت بیرونی ساک لوازم برای قرار دادن لوازم های خاص کودک، دارای جیب پشتی زیپ دار ضد سرقت. با ظاهری بسیار شیک و عملکرد بالا و کاربردی، بند شانه ای قابل تنظیم، یک ساک لوازم همه کاره، نه تنها برای بیمارستان، مناسب برای سفر و بیرون ازخانه، جمع و جور، جادار و مطمئن. جیب های مفید و کاربردی با فرکانس بالا، هر چیزی را سر جای خود قرار دهید، پستانک، شیشه شیر، دستمال مرطوب، خشک کن و … همه و همه با کیف لوازم کودک و مادر برند کوکالو.

دیگر دسته کلید را گم نکنید، در داخل ساک لوازم قرار دهید، جیب های عایق بندی شده برای حفظ دمای شیر و نوشیدنی های کودک، جیب زیپ دار بیرونی قابل استفاده برای کیف پول، کارت ها و موبایل. طراحی بسیار زیبا همرا با فضای زیاد و گسترده برای سازماندهی انواع لوازم مادر و کودک.

توضیحات بیشتر کیف لوازم کودک کوکالاو

کیف لوازم کودک کوکالو با طراحی زیبا و چشم نواز، سبک و جادار برای مادران و لوازم کودکان. هدیه ای با ارزش و بسیار زیبا، به عنوان کادو و هدیه برای مادر و دوستان! مناسب کادو تولد، هدیه روز مادر. نیاز نوزاد و کودکان به برخی از لوازم ضروری که همواره باید همراه کودک باشد جا و مکان نمی شناسد، بنابراین لوازم ضروری نوزادان باید در همه حال در دسترس باشد. تعداد و حجم وسایل مورد نیاز کودک معمولا زیاد است که نمی توان آنها را در یک کیف معمولی جا داد.

برای راحتی مادر و همچنین آسایش کودک یک جا بودن وسایل نوزاد یک ضرورت است، با توجه به این امر مهم بهتر است از ساک و یا کوله پشتی مخصوص لوازم کودک استفاده کنیم. تولیدی کوکالو کیف لوازم کودک کوکالو چرم راه راه cocalo bag را در سه رنگ دخترانه و پسرانه و اسپرت تولید و عرضه کرده است. کیف لوازم کودک صورتی، کیف لوازم کودک سرمه ای، کیف لوازم کودک طوسی. برای تولید این ساک لوازم حرفه ای از هیچ گونه مواد مضر نظیر BPA بیسفنول آ ، فتالات و PVC استفاده نشده است.

کیف لوازم کودک کوکالو چرم راه راه cocalo bag و کلیه محصولات کوکالو را به صورت اصلی و اورجینال از سیسمونیا دات کام با خیالی آسوده تهیه نمایید.
کلیه ساک لوازم کودک را اینجا ببینید.
لوازم بهداشتی مارک چیکو را اینجا ببینید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 500 گرم
ابعاد 30 × 13 × 45 سانتیمتر
رنگ

,

,

5
2 بررسی
2
0
0
0
0

2 دیدگاه برای کیف لوازم کودک کوکالو چرم راه راه cocalo bag

پاک‌کردن فیلترها
  1. زهرا اسدی

    کیف خوبیه، پیشنهاد میکنم.

  2. زهرا فاطمی

    واقعا ساک خوبی هست محکم و خوش دست خیلی زیباست

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان