کیف لوازم کودک گهواره دار کوکالو

Baby accessories bag with cradle

توضیحات محصول

  • بررسی و مشخصات کیف لوازم کودک گهواره دار کوکالو، ساک لوازم کودک کوکالو، مدل گهواره شو.
  • قابلیت تبدیل شدن به گهواره همراه، در سفر و مهمانی.
  • ساخته شده از بهترین و با کیفیت ترین پارچه.
  • دارای جیب های متعدد و کاربردی.
  • مجهز به پشه بند و محافظ.
  • دارای زیپ های فانتزی و مقاوم.
  • مجهز به بند بلند دوشی و بند کوتاه دستی.
  • تضمین اصالت کالا سیسمونیا دات کام.
1740000 تومان

کیف لوازم کودک گهواره دار کوکالو

بررسی و مشخصات کیف لوازم کودک گهواره دار کوکالو، ساک لوازم کودک کوکالو، مدل گهواره شو.

کیف لوازم کودک گهواره دار کوکالو به گونه ای طراحی شده است که به آسانی قابل حمل بوده و راحتی، سبکی و کارایی بالایی را یکجا ارائه می دهد. این کیف لوازم پر کاربرد یک راه حل قابل اعتماد و جادار با ویژگی هایی مانند: تبدیل شدن آن به گهواره، طراحی ضد آب، داشتن زیرانداز جهت تعویض کودک، پشه بند، و یک فضای بزرگ برای همه وسایل مورد نیاز کودک می‌باشد. کیف کودک گهواره دار کوکالو طراحی فوق العاده ای داشته و مجموعا دارای 8 جیب در اندازه های مختلف است.

جیب اول آن که در قسمت جلویی ساک قرار گرفته است مخصوص دستمال مرطوب می باشد و با طراحی زیبا و کاربردی که دارد می تواند درب دستمال مرطوب را جلوی آن قرار داده تا نیازی نباشد که هر بار زیپ آن باز و بسته شود. جیب دوم ساک نیز که در قسمت جلویی کیف قرار گرفته می تواند محفظه خوبی برای وسایل های ضروری باشد و دسترسی را بسیار آسان می کند. دو جیب قرار گرفته در کناره های کیف عایق بوده و مخصوص شیشه شیر، فلاسک، آب معدنی و… می‌باشد که چنی لوازمی نیاز به نگه داری بیشتری دارند.

کیف لوازم کودک گهواره دار کوکالو

کیف لوازم کودک گهواره دار کوکالو دارای دو جیب بزرگ می باشد که وسایل زیادی را در خود جای داده و همچنین جیب دیگری که با باز شدن آن ساک لوازم تبدیل به یک گهواره کاربردی می شود. همچنین یک عدد جیب دیگر در قسمت پشتی قرار گرفته است که بصورت ضد سرقت برای کیف پول و … طراحی شده است . داخل ساک گهواره دار کوکالو فضا هایی طراحی شده  که وسایل مورد نیاز کودک داخل آن به راحتی در آن جا می گیرد و وسایل کودک را بسیار مرتب می توان در آن قرار داد.

کیف لوازم کودک گهواره دار کوکالو به دو شیوه قابل حمل می باشد و به گونه ای طراحی شده که احساس خستگی را به فرد حامل وارد نکند، این کیف لوازم کودک هم به شیوه دستی و هم به صورت دوشی قابل حمل می باشد و با بند های ضخیمی که برای دسته های کیف و قسمت دوشی این محصول استفاده شده حمل و نقل را بسیار آسانتر می کند‌. قسمت پشتی ساک لوازم که به گهواره تبدیل می شود می تواند محفظه ای عالی برای مواقع ضروری در سفر یا خارج از منزل باشد که کودک خود را داخل آن قرار داده تا به عنوان گهواره خواب مورد استفاده قرار گیرد.

توضیحات بیشتر ساک لوازم گهواره دار

ساک لوازم گهواره دار کوکالو مجهز به یک پشه بند همراه است که بر روی گهواره نصب می شود و کمک می کند که کودک خوابی آرام و آسوده را تجربه کند. زیپ های استفاده شده برای این کیف لوازم کودک بهترین کیفیت را داشته و در عین حال زیبایی چشمگیری را به ساک بخشیده است کیف گهواره دار کوکالو یک زیپ بصورت مخفی نیز در قسمت پشتی خود دارد که می تواند محفظه ای امن برای وسایل با ارزش مادر و کودک باشد این ساک خارق العاده با طراحی زیبای خود ذهن هر مادری را به خود درگیر می کند.

دور تا دور این محصول منحصر بفرد از چرم استفاده شده که زیبایی فوق‌ العاده ای را به ساک بخشیده و آن را نیز محکم تر و جذاب تر نموده است. کیف نوزاد کوکالو از چند لایه ساخته شده که از وسایل کودک نهایت محافظت را به عمل می آورد و همچنین ضد آب نیز می باشد.
کیف لوازم کودک گهواره دار کوکالو را با بهترین قیمت و تضمین اصالت از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید.
کلیه ساک لوازم کودک را اینجا ببینید.
ویدیوی تشخیص اصل بودن شیشه شیر اونت اینجا ببینید.

شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 500 گرم
ابعاد 45 × 30 × 14 سانتیمتر
5
1 بررسی
1
0
0
0
0

1 دیدگاه برای کیف لوازم کودک گهواره دار کوکالو

پاک‌کردن فیلترها
  1. سیمین

    خیلی کاربردی هست واقعا خوبه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان