کیف لوازم کودک طرح چین دار چرم کوکالو

Folded leather bag

توضیحات محصول

  • کیف لوازم کودک طرح چین دار چرم کوکالو، کیف لوازم مادر و کودک.
  • حمل به دو روش دستی و رودوشی.
  • استفاده از بهترین و مرغوب ترین جنس چرم.
  • دارای جیب های متعدد و کاربردی جهت انواع لوازم ریز و درشت کودک.
  • خوش دست، زیبا، جادار و مطمئن.
  • لوازم همراه: زیرانداز تعویض، کیف کوچک، کیف بزرگتر، بند شانه ای، کاور بهداشتی.
  • کیفیت دوخت بالا، طراحی منحصر به فرد.
  • سبک، جادار، حمل و نقل آسان.
  • تضمینی و اورجينال، 7 روز ضمانت بازگشت کالا، سیسمونیا دات کام.

1,390,000 تومان

بژ
کرم

کیف لوازم کودک طرح چین دار چرم کوکالو

بررسی و مشخصات کیف لوازم کودک طرح چین دار چرم کوکالو، کیف لوازم مادر و کودک.

ساک لوازم کودک کوکالو طرح چین دار با طراحی بسیار زیبا و بیننده پسند خود ذهن هر پدر و مادری را به خود درگیر می کند و به شیوه ای تولید و طراحی شده است که علاوه بر زیبایی چشمگیر خود بتواند هم فضای بزرگی را برای وسایل نوزاد ارائه دهد و هم سبک باشد تا حمل کردن آن برای والدین کودک آسانتر شود. کیف لوازم کودک طرح چین دار چرم کوکالو دارای پنج فضای گوناگون برای وسایل مورد نیاز نوزاد در سایزهای متفاوت می باشد.

کیف لوازم کودک طرح چین دار چرم کوکالو

فضای نخست آن که در قسمت جلویی ساک لوازم قرار گرفته است، محفظه مناسبی برای انواع لوازم مورد نیاز کودک می باشد که نیاز است دسترسی سریع تری به آنها داشته باشید زیرا با توجه به طراحی فوق العاده کیف این فضا به آسانی مورد دسترس قرار می گیرد. دارای دو محفظه کاربردی دیگر در کناره های ساک که برای وسایلی نظیر شیشه شیر، فلاسک و…بسیار مناسب است. این ساک بی نظیر و با کیفیت یک زیپ بزرگ دارد که محفظه اصلی ساک می باشد.

فضای داخلی این زیپ می‌تواند تمامی وسایل نوزاد را مرتب و منظم داخل خود جای داده و محافظت کند. کیف لوازم کودک طرح چین دار چرم کوکالو یک زیپ دیگر در قسمت پشتی خود دارد که می تواند یک فضای نگهدارنده برای وسایل با ارزش مادر و نوزاد باشد. این زیپ ضد سرقت بوده و دسترسی به آن نسبت به زیپ های دیگر ساک سخت تر میی باشد،(منظور همان جیب برها می باشد) کیف نوزادی کوکالو مدل چین دار برای حمل و نقل بسیار راحت است و می توان این کیف را هم به صورت دستی و هم به صورت رودوشی حمل کرد.

ضخیم بودن بند های استفاده شده برای ساخت دسته های ساک و قسمت دوشی آن امکان حمل آن را آسان نموده و به فرد حمل کننده احساس خستگی منتقل نمی کند. جنس ساک کودک کوکالو مدل چین دار چرم بسیار با کیفیت بوده و علاوه بر زیبایی آن بسیار با دوام و خوش دوخت می باشد. در قسمت هایی از کیف لوازم کودک طرح چین دار چرم کوکالو ریزه کاری های انجام شده است که زیبایی چشمگیر و خارق العاده ای به ساک می بخشد.

توضیحات بیشتر کیف لوازم کودک کوکالو مدل چرم چین دار

دوخت های انجام شده بر روی این ساک زیبا بسیار دقیق و استادانه بوده و همچنین بسیار محکم می باشد و همین ویژگی باعث می شود که یک نگهدارنده مطمئن و امن برای وسایل نوزاد باشد. همراه ساک نوزادی کوکالو مدل چین دار وسایلی نظیر یک عدد زیرانداز همراه جهت تعویض نوزاد، یک عدد نگهدارنده پوشک نوزاد، و همچنی کیف کوچکی که برای وسایل ریز نوزاد و مادر کاربرد دارد. ساک لوازم نوزاد کوکالو طرح چین دار چند لایه می باشد. این ساک ضد آب بوده و همچنین ساک دارای یک لایه محافظتی نرم است که باعث می شود از وسایل داخل ساک محافظت کند و هیچ آسیبی به آنها وارد نشود.

همراه کیف لوازم کودک طرح چین دار چرم کوکالو یک کیف کوچک دیگر قرار گرفته که هم برای محافظت از فلاسک مناسب بوده و هم محفظه نگهدارنده زیرانداز می‌باشد. در تولید این کیف لوازم کودک کاربردی از بهترین و مرغوب ترین زیپ های موجود در بازار استفاده شده است و باز و بسته کردن آن بسیار راحت است و همچنین بسیار محکم و زیبا می باشند. طراحی منحصر به فرد ساک لوازم کودک و در دست گرفتن آن توسط والدین را آسان و جذاب کرده است زیرا بسیار زیبا بوده و به راحتی با تمام لباس های آنها ست می شود.

ساک لوازم چرم طرح چین دار و کلیه محصولات کوکالو را بصورت تضمینی و با خیالی آسوده از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید. عرضه لوازم سیسمونی و پوشاک نوزاد و کودک در سیسمونیا دات کام.
کلیه محصولات بهداشتی چیکو را اینجا ببینید.
برای دیدن محصولات جانسون اینجا کلیک کنید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 500 گرم
ابعاد 45 × 15 × 30 سانتیمتر
رنگ

,

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کیف لوازم کودک طرح چین دار چرم کوکالو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان