کیف لوازم کودک خزدار کوکالو مدل چرمی

Baby accessories bag cocalo

توضیحات محصول

  • کیف لوازم کودک خزدار کوکالو مدل چرمی، ساک لوازم کودک چرم خزدار کوکالو.
  • ساخته شده از چرم با کیفیت، سبک و جادار.
  • فاقد هر گونه مواد مضر، فاقد پی وی سی، فاقد سرب.
  • دارای جیب های متعدد، و عایق شده حرارتی.
  • کاملا ضد آب و رطوبت.
  • ضد ریزش های رنگی، ضد لک، پاک شدن آسان.
  • قابل شستشو با دست و ماشین.
  • حمل و نقل دستی و رودوشی.

895,000 تومان

سفید
صورتی
طوسی

کیف لوازم کودک خزدار کوکالو مدل چرمی

بررسی‌ها و اطلاعات کیف لوازم کودک خزدار کوکالو مدل چرمی، ساک لوازم کودک چرم خزدار کوکالو.
بسیار سبک، جادار و در عین حال شیک، حسی به خوبی مد روز زیبا و کاربردی، فرزند پروری را راحت تر و جذاب تر کنید با کیف لوازم کودک خزدار کوکالو مدل چرمی، این کیف لوازم برای کارهایی بیشتر از حمل وسایل ضروری کودک طراحی شده است. چه از آن به عنوان ساک لوازم کودک استفاده کنید، چه برای مسافرت، پیاده روی یا استفاده روزانه، به طور خاص با نیازهای شما سازگار است، و می تواند یک کیف همه کاره باشد.

کیف لوازم کودک خزدار کوکالو مدل چرمی

با خیالی راحت بسیاری از لوازم ضروری و همراه کودکتان را داخل جیب های داخلی کیف لوازم کودک خزدار سازماندهی کنید. دارای جیب های عایق شده که برای نگهداری بطری های آّب، شیشه شیر و تنقلات در دمای ایده آل مناسب هستند. دسترسی آسان به فضای داخلی ساک لوازم کودک، جیب های متعدد تعبیه شده فضای زیادی را اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید همه چیز را در جای خود قرار دهید، مانند پستانک، دستمال مرطوب، حوله و خشک کن…

راحت و قابل تنظیم: کیف لوازم کودک کوکالو به لطف تسمه های شانه ای قابل تنظیم و پد دار، راحتی را در طول استفاده طولانی مدت تضمین می کند. چه آن را بر روی شانه خود حمل کنید یا از دسته های آن برای حمل استفاده کنید، راحتی و آسایش در خط مقدم این محصول قرار دارد. جیب های اضافی برای وسایلی مانند دسته کلید، تبلت و موبایل یا کیف پول به کارایی این ساک لوازم افزوده است.

بررسی و مشخصات کیف لوازم مادر و کودک چرم خزدار

هر چیزی را که برای یک تعطیلات آخر هفته نیاز دارید در این ساک لوازم کودک فانتزی و جادار قرار دهید. محفطه اصلی کیف لوازم کامل زیپ دار است و داخل کیف با آستری درجه 1 به رنگ روشن پوشانده شده است. بسته بندی و جا دادن لوازم مادر و کودک و پیدا کردن وسایل ها راحت است! به علاوه، محفظه‌های داخلی این کیف، میکروب ها را از لباس های تمیز کودک دور می کند. با تسمه‌ها و و بندهای قابل تنظیم و نرم، کیف را روی شانه یا با دست حمل کنید…

کیف لوازم کودک خزدار کوکالو مدل چرمی ساخته شده از چرم بسیار با کیفیت، سبک و بسیار نرم و لطیف، مقاوم در برابر تغییر دما، مقاوم در برابر رطوبت، کاملا ضد آب، فاقد مواد مضر، فاقد پی وی سی. مقاوم در برابر ریزش های رنگی و لکه ها، با یک حوله و یا دستمال نخی نمناک به راحتی لکه ها را پاک کنید، قابلیت شستشوی دستی و ماشینی.
لوازم همراه کیف لوازم کودک خزدار کوکالو مدل چرمی: یک عدد زیرانداز تعویض با ابعاد مناسب، یک عدد کیف عایق دار کوچک مخصوص شیشه شیر، یک عدد کیف کوچک دستی، قابل استفاده به صورت دستی و رودوشی. ابعاد تقریبی، عمق 18 سانتیمتر، طول 45 سانتیمتر، عرض 31 سانتیمتر.

کیف لوازم کودک خزدار کوکالو مدل چرمی و کلیه محصولات سیسمونی را بصورت اصلی و اورجینال با خیالی راحت و آسوده از سیسمونیا دات کام خریداری نمایید.
کلیه محصولات چیکو را اینجا ببینید.
برای دیدن کلیه کیف لوازم های کودک اینجا کلیک کنید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 500 گرم
ابعاد 44 × 30 × 29 سانتیمتر
رنگ

,

,

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کیف لوازم کودک خزدار کوکالو مدل چرمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5