کیف لوازم کودک چرم فانتزی کوکالو

Fancy baby accessories bag

توضیحات محصول

  • کیف لوازم کودک چرم فانتزی کوکالو، ساک لوازم فانتزی کوکالو.
  • ساخته شده از بهترین نوع چرم.
  • فاقد هر گونه مواد مضر، فاقد پی وی سی، فاقد سرب.
  • ضد گرد و غبار، کاملا ضد آب.
  • دارای جیب ها و محفظه های متعدد و عایق شده.
  • لوازم همراه: زیرانداز تعویض، کیف کوچک، کاور مخصوص لباس های کثیف، کیف عایقی مخصوص فلاسک و شیشه شیر.
  • قابل حمل به دو روش رودوشی و دستی
  • تضمین اصالت کالا و هفت روز بازگشت. سیسمونیا دات کام.

1,000,000 تومان

مشکی
سرمه‌ای

کیف لوازم کودک چرم فانتزی کوکالو

بررسی و مشخصات کیف لوازم کودک چرم فانتزی کوکالو، ساک لوازم فانتزی کوکالو
کیف لوازم کودک چرم فانتزی کوکالو جزو ساک های شیک و کلاسیکی می باشد که توانسته با طراحی زیبا و جذاب خود استفاده زیادی هم برای کودک و هم برای مادر داشته باشد. ساک لوازم کودک کوکالو طرح چرم فانتزی دارای دو محفظه ی بزرگ و کاربردی می باشد که وسایل مورد نیاز کودک و مادر در آن به راحتی جا می گیرد و به صورت مرتب و منظم می توان همه را سازماندهی کرد.

کیف لوازم کودک چرم فانتزی کوکالو

زیپ اصلی کیف لوازم کودک چرم فانتزی کوکالو که یک محفظه بزرگ و جادار برای وسایل مورد نیاز نوزاد است، دارای زیپ های داخلی و محفظه ی های کوچک و بزرگی می باشد که برای وسایلی مانند شیشه شیر، دستمال مرطوب، خشک کن و پستانک و … طراحی و تعبیه شده است و به سازماندهی وسایل نوزاد و کودک و مرتب و منظم بودن آن کمک می کند. همچنین کیف لوازم کودک کوکالو مدل چرم فانتزی دارای یک محفظه کوچیک تر در قسمت جلویی ساک است که برای وسایلی طراحی شده است که نیاز به دسترسی آسان دارند.

ساک لوازم کودک کوکالو مدل چرم فانتزی دارای اقلام دیگری نظیر زیرانداز کودک جهت تعویض نوزاد، کیسه بهداشتی که برای مای بی بی یا لباس های کثیف مناسب است. همچنین دارای یک محفظه نگهداری شیشه شیر یا فلاسک می باشد که عایق بوده و نگهدارنده دمایی بسیار خوبی است. شیوه حمل ساک لوازم نوزاد کوکالو مدل فانتزی به دو صورت دستی و رودوشی است و با طراحی فوق العاده با بندهای نسبتا پهن و داشتن پد نرم حمل ساک برای مدت طولانی سخت و دشوار نخواهد بود.

معرفی و مشخصات کیف لوازم فانتزی کوکالو

این ساک لوازم زیبا و جذاب با طراحی منحصر بفرد و تکه های چرمی طلایی کار شده در قسمت های کناری کیف ذهن هر بیننده ای را به خود جذب می کند. رنگ های کار شده در ساک به گونه ای می باشد که با هر رنگ از لباس های مادر کنار آمده و می تواند ست شود. جنس کیف لوازم نوزادی کوکالو مدل فانتزی از چرم بسیار با کیفیت می باشد و با طراحی چند لایه ساک علاوه بر ضد آب بودن آن از وسایل کودک نیز بخوبی محافظت می کند.

بدلیل چرم بودن جنس این ساک خارق العاده تمیز کردن ساک بسیار ساده و راحت است و فقط با دستمالی نمناک همه لکه های روی ساک را می توان به کلی پاک نمود. قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی، قابل شستشو به روش دستی. کیف لوازم کودک چرم فانتزی کوکالو در دو رنگ سرمه ای، طلایی ، مشکی، طلایی ارائه و به تولید رسیده است. هر دو طرح جزو رنگ های اسپرت بوده و برای دختر و پسر تفاوت چندانی ندارد.

دسته های ساک لوازم کودک کوکالو مدل چرم فانتزی به گونه ای ساخته شده که بسیار محکم بوده و تحمل وزن بالایی دارد و هرگز پاره و یا کنده نخواهد شد. زیپ های استفاده شده در ساخت این این کیف لوازم از بهترین و مرغوب ترین زیپ های موجود در بازار بوده و در اثر باز و بسته کردن ساک خراب نمی‌شود و در عین حال بسیار زیبا هستند. ساخته شده از بهترین نوع چرم، فاقد مواد مضر، فاقد پی وی سی، کاملا ضد آب و ضد رطوبت، دارای جیب های متعدد و کاربردی، قابلیت شستشوی دستی و ماشینی، قابل حمل به دو روش رودوشی و دستی، زیبا، جادار و مطمئن.

کیف لوازم کودک چرم فانتزی کوکالو و کلیه محصولات سیسمونی را بصورت تضمینی و اورجینال با خیالی آسوده از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید.
برای دیدن کلیه ساک لوازم کودک اینجا کلیک کنید.
تشخیص اصل بودن شیشه شیرهای اونت اینجا ببینید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 500 گرم
ابعاد 45 × 15 × 32 سانتیمتر
رنگ

,

5
1 بررسی
1
0
0
0
0

1 دیدگاه برای کیف لوازم کودک چرم فانتزی کوکالو

پاک‌کردن فیلترها
  1. افسانه

    از خریدنش واقعا راضیم، خیلی خوش دست و زیباست

    مزایا:

    خیلی خیلی زیبا

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5