صندلی ماشین کودک ایرتک دلیجان delijan Airtech

baby car seat Airtech

توضیحات محصول

  • صندلی ماشین کودک ایرتک دلیجان delijan Airtech، صندلی خودرو کودک Airtech.
  • دارای 12 ماه گارانتی 10 سال خدمات پس از فروش.
  • قابل نصب بر روی انواع اتومبیل، کمربند ایمنی 5 نقطه ای.
  • تشک قابل شستشو، وزن محصول 10 کیلوگرم.
  • ظرفیت وزنی 18 کیلوگرم، مجهز به محل قرارگیری سر.
  • پد محافظ و ضربه گیر، تنظیم سه حالته پشتی نشیمن گاه.
  • تضمین اصالت کالا و هفت روز فرصت بازگشت، سیسمونیا دات کام

2,380,000 تومان

صندلی ماشین کودک ایرتک دلیجان delijan Airtech

بررسی و مشخصات صندلی ماشین کودک ایرتک دلیجان delijan Airtech، صندلی خودرو کودک Airtech.
برای رسیدن به امنیت حدا‌کثری داخل اتومبیل، صندلی خودرو کودک وسیله ای است که از سوی متخصصان پیشنهاد و به تولید رسیده است . این پیشنهاد به قدری پر اهمیت است که بسیاری از کشورها استفاده از صندلی خودرو را اجباری کرده اند . صندلی خودرو دلیجان مدل ایرتک با داشتن کمربند ایمنی پنج نقطه ای ایمن مطابق با استانداردهای بین المللی و دو تکیه گاه برای دست و اتصال محکم، جلوه متفاوت تری از ایمنی را نمایش می دهد.

صندلی ماشین کودک ایرتک دلیجان delijan Airtech

صندلی ماشین کودک ایرتک دلیجان delijan Airtech، قابل نصب بر روی انواع اتومبیل، کمربند ایمنی 5 نقطه ای، تشک قابل شستشو، وزن محصول 10 کیلوگرم، ظرفیت وزنی 18 کیلوگرم، مجهز به محل قرارگیری سر، پد محافظ و ضربه گیر، تنظیم سه حالته پشتی نشیمن گاه، دارای 12 ماه گارانتی 10 سال خدمات پس از فروش.

صندلی داخل ماشین ایرتک قابل نصب بر روی انواع اتومبیل، قابل نصب در صندلی جلو، صندلی عقب، در دو حالت رو به جلو یا رو به عقب، قابل نصب با کمربند ایمنی اتومبیل، به آسانی. مجهز به کمربند ایمنی 5 نقطه ای، که یکی از سخت گیرانه ترین نوع استاندارد بین المللی برای امنیت کودکان می باشد، با تسمه هایی بسیار مقاوم و پد بسیار نرم ضد تعریق. تشک قابل شستشو، نوع پارچه استفاده شده برای تولید صندلی ایرتک از بهترین نوع پارچه بوده، ضد حساسیت می باشد، ضد تعریق و با قابلیت جدا شدن برای شستشو، شستشوی ماشینی و دستی.

وزن صندلی ماشین کودک ایرتک دلیجان delijan Airtech فقط 10 کیلوگرم می باشد، که نسبت به مدل های مشابه خود، یا مدل های خارجی از وزن بسیار کمی برخوردار بوده، و به کارایی و جابجایی آسان‌تر این محصول افزوده است. صندلی خودرو کودک ایرتک با ظرفیت وزنی 18 کیلوگرم، قابل استفاده از بدو تولد تا 5 سالگی. مجهز به محل قرارگیری سر، برای راحتی و امنیت بالای کودک، به هنگام خواب و استراحت.

مشخصات و امکانات صندلی ماشین کودک ایرتک

صندلی ماشین کودک ایرتک دلیجان delijan Airtech مجهز به پد محافظ و ضربه گیر با کارایی بالا. تنظیم سه حالته پشتی نشیمن گاه، پشتی صندلی ایرتک در سه حالت قابل تنظیم خواهد بود، حالت نشسته، نیمه خواب و خواب برای استراحت و آسایش کودک، به موقع خواب صندلی کودک را در حالت سوم یا همان خواب قرار دهید تا کودک شما از یک سفر آرامش بخش لذت ببرد. صندلی ماشین کودک ایرتک دلیجان delijan Airtech دارای 12 ماه گارانتی 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

صندلی ماشین کودک ایرتک دلیجان delijan Airtech جدیدترین محصول شرکت دلیجان است. این محصول با ویژگی های خاص خود قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشد. صندلی کودک ایرتک در زمینه امنیت و محافظت از کودک دارای امکانات جدید و مطابق با استاندارد های بین المللی است. امنیت کودک داخل صندلی ماشین ایرتک به بهترین شکل و با سخت گیرانه ترین استانداردها تضمین شده است. شرکت دلیجان به عنوان معتبرترین تولید کننده در زمینه لوازم کودک و سیسمونی دارای محصولات با کیفیت و متنوعی در انواع کالسکه، صندلی خودرو کودک، روروک، تخت کودک  و … است، که می توانید این محصولات را با اطمینان و آرامش خاطر تهیه نمایید.

سیسمونیا دات کام نماینده رسمی خدمات پس از فروش شرکت دلیجان می باشد.

خدمات گارانتی و پشتیبانی، سرویس و تعمیرات کلیه محصولات تولیدی شرکت دلیجان، با ما در ارتباط باشید، اینجا کلیک کنید.
کلیه محصولات صندلی داخل اتومبیل کودک را اینجا ببینید.
بررسی اصل بودن محصولات اونت، برای دیدن ویدیو آموزشی اینجا کلیک کنید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 10000 گرم
ابعاد 78 × 59 × 52 سانتیمتر
مدل

,

,

,

,

5
1 بررسی
1
0
0
0
0

1 دیدگاه برای صندلی ماشین کودک ایرتک دلیجان delijan Airtech

پاک‌کردن فیلترها
  1. امیر مولودی

    خیلی زیبا، ارزش خرید داره، فروشگاه با پشتیبانی قوی و ارسال سریع، ممنون

    مزایا:

    زیبا و بسیار محکم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان