روروک مکس محصول شرکت دلیجان Delijan Max

Baby Walker Delijan Max

توضیحات محصول

  • روروک مکس محصول شرکت دلیجان Delijan Max، روروک مکس دلیجان.
  • دارای 12 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش.
  • تنظیم ارتفاع در سه حالت، قابل استفاده از 6 ماهگی.
  • کنسول موزیکال، حجم کم پس از جمع شدن.
  • ترمز ایمنی سقوط از پله، قابلیت برداشتن نشیمن و تبدیل به واکر.
  • وزن محصول 4 کیلوگرم، پارچه با قابلیت جدا شدن و شستشو.
  • تعداد چرخ ها 8 عدد، دستگیره واکر.
  • تضمین اصالت کالا و هفت روز فرصت بازگشت، سیسمونیا دات کام.

990,000 تومان

آبی
سبز
قرمز
زرد
صورتی
طوسی
کرم

روروک مکس محصول شرکت دلیجان Delijan Max

بررسی و مشخصات روروک مکس محصول شرکت دلیجان Delijan Max، روروک مکس دلیجان.
به همان اندازه که شما برای برداشتن اولین قدم های فرزندتان هیجان و اشتیاق دارید او هم انگیزه دارد که با پای خودش قدم به دنیای بزرگترها بگذارد. کودکان معمولاً بین سن 6 تا 24 ماهگی شروع به راه رفتن خواهند کرد. اما تا قبل از اینکه توانایی این کار را داشته باشند دوست دارند به تجربه های مشابه دست یابند. کاربرد روروئک، ایجاد همین تجربه هاست. تجربه گشتن در محیط خانه می تواند انگیزه کودک برای راه رفتن را تقویت کند. روروک مکس که مجهز به ترمز می باشد وسیله ای مناسب برای لذت بردن دلبند شما از اولین گام های زندگیش است.

وسایل های زیادی برای کودک وجود دارند که در این میان اسباب بازی های چرخ دار خیلی مناسب هستند روروک ها وسایل آموزشی و سرگرم کننده خوبی هستند. ضمن اینکه این مدل قابلیت استقاده به صورت ایستاده را نیز دارد.

روروک مکس محصول شرکت دلیجان Delijan Max

روروک مکس محصول شرکت دلیجان Delijan Max با تنظیم ارتفاع در سه حالت، قابل استفاده از 6 ماهگی، کنسول موزیکال، حجم کم پس از جمع شدن، ترمز ایمنی سقوط از پله، قابلیت برداشتن نشیمن و تبدیل به واکر، وزن محصول 4 کیلوگرم، پارچه با قابلیت جدا شدن و شستشو، تعداد چرخ ها 8 عدد، دستگیره واکر، دارای 12 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش.

تنظیم ارتفاع روروک مکس در سه حالت، برای تنظیم قد و سنین مختلف، تنظیم فقط با فشار دادن یک دکمه به آسانی. قابل استفاده از 6 ماهگی، معمولا کودکان از شش ماهگی به بالا شروع به راه رفتن خواهند‌ کرد، بنابراين روروک مکس با طراحی ویژه از همان سن به بالا قابل‌ استفاده خواهد بود. مجهز به کنسول موزیکال با قابلیت جدا شدن و تبدیل به سینی غذاخوری. کنسول موزیکال روروک مکس دلیجان با فشار دادن هر دکمه موزیک های مختلفی را پخش خواهد نمود، همراه با روشن شدن چراغ های رنگی زیبا، با جدا کردن کنسول موزیکال یک سینی غذاخوری نمایان خواهد شد که برای میان وعده‌های غذایی کودک بسیار کاربردی خواهد بود.

روروک مکس محصول شرکت دلیجان Delijan Max با حجم کم پس از جمع شدن، با فشار دادن یک دکمه روروک مکس را به آسانی جمع کنید و در گوشه‌ای از خانه قرار دهید تا فضایی اشغال نکند، و یا داخل اتومبیل قرار دهید و به مسافرت بروید. ترمز ایمنی سقوط از پله، روروک مکس محصول شرکت دلیجان Delijan Max مجهز به ترمزهای سقوط‌ از پله و ارتفاع‌ می باشد، که این امر بسیار مهم برای کودک بسیار لازم و ضروری خواهد بود. قابلیت برداشتن نشیمن و تبدیل به واکر، نشیمنگاه روروک مکس قابل جدا شدن می باشد و با جدا سازی آن روروک تبديل به واکر خواهد شد، واکرها کمک شایانی به یادگیری راه رفتن کودک خواهند کرد.

مشخصات و امکانات روروک کودک مکس

وزن روروک مکس محصول شرکت دلیجان Delijan Max فقط 4 کیلوگرم است، که نسبت به مدل های مشابه خود و حتی محصولات خارجی از وزن بسیار کمی برخوردار است، که همین ویژگی قدرت مانور، چرخش و راه بردن روروک را افزایش داده است. روروک مکس دلیجان قابلیت چرخش 360 درجه را دارا می باشد. پارچه با قابلیت جدا شدن و شستشو، پارچه صندلی روروک مکس ساخته شده از بهترین نوع پارچه ضد حساسیت و ضد تعریق با قابلیت شستشو دستی و ماشینی. تعداد چرخ ها 8 عدد. مجهز به دستگیره جهت استفاده از واکر. دارای 12 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش.

سیسمونیا دات کام نماینده رسمی خدمات پس از فروش شرکت دلیجان می باشد.

خدمات گارانتی و پشتیبانی، سرویس و تعمیرات کلیه محصولات تولیدی شرکت دلیجان، با ما در ارتباط باشید، اینجا کلیک کنید.
انواع مدل های روروک کودک را اینجا ببینید.
کلیه محصولات فیلیپس اونت را اینجا ببینید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 4000 گرم
ابعاد 45 × 63 × 37 سانتیمتر
رنگ

,

,

,

,

,

,

,

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “روروک مکس محصول شرکت دلیجان Delijan Max”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان