روروک بنیتا محصول دلیجان Benita Delijan

Baby Walker Delijan Benita

توضیحات محصول

  • روروک بنیتا محصول دلیجان Benita Delijan، روروک بنیتا.
  • مجهز به ترمز ایمنی سقوط از پله، حجم کم پس از جمع شدن.
  • کنسول موزیکال، قابل استفاده از 6 ماهگی.
  • تنظیم ارتفاع در سه حالت، وزن محصول 3.7 کیلوگرم.
  • ظرفیت وزنی 12 کیلوگرم، قابلیت جمع شدن.
  • مجهز به ترمز ایمنی، پارچه قابل شستشو، تعداد چرخ ها 8 عدد.
  • دارای 12 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش.
  • تضمین اصالت کالا و هفت روز فرصت بازگشت، سیسمونیا دات کام

1,090,000 تومان

سبز
آبی پاستیلی
صورتی
طوسی
قهوه‌ای
مشکی قرمز
نقره‌ای
نقره‌ای قرمز

روروک بنیتا محصول دلیجان Benita Delijan

بررسی و مشخصات روروک بنیتا محصول دلیجان Benita Delijan، روروک بنیتا.
برداشتن اولین قدم ها برای کودک و والدین شیرین و به یاد ماندنی خواهد بود. وسایل زیادی برای کمک به راه رفتن کودک وجود دارند که در این میان اسباب بازی های چرخ دار خیلی مناسب هستند. روروک ها وسایل آموزشی سرگرم کننده خوبی برای کودکان به شمار می روند.

روروک بنیتا محصول دلیجان Benita Delijan

روروک بنیتا محصول دلیجان Benita Delijan مجهز به ترمز ایمنی سقوط از پله، حجم کم پس از جمع شدن، کنسول موزیکال، قابل استفاده از 6 ماهگی، تنظیم ارتفاع در سه حالت، وزن محصول 3.7 کیلوگرم، ظرفیت وزنی 12 کیلوگرم، قابلیت جمع شدن، مجهز به ترمز ایمنی، پارچه قابل شستشو، تعداد چرخ ها 8 عدد، دارای 12 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش.

روروک بنیتا محصول دلیجان Benita Delijan مجهز به ترمز ایمنی سقوط از پله، این استاندارد به منظور امنیت بالای کودکان بر روی روروک طراحی و پیاده سازی شده است، زمانیکه یک یا دو عدد از چرخ های روروک از روی پله یا بلندی رد شود ترمز روروک عمل کرده و با زمین درگیر می شود، بنابراین روروک دیگر قادر به حرکت نخواهد بود، و از سقوط جلوگیری خواهد کرد. حجم کم پس از جمع شدن، تنها با فشار دادن یک دکمه روروک بنیتا قابل جمع شدن می باشد، بدین ترتیب می تواند در خانه فضای بسیار کمی را اشغال کند، و یا داخل اتومبیل قرار دهید و به مسافرت بروید.

مجهز به کنسول موزیکال، برای سرگرم نگه داشتن کودک روروک بنیتا مجهز به یک کنسول موزیکال است، با فشار دادن هر دکمه موزیک های متفاوتی پخش خواهد شد، و همچنین‌ وجود چراغ ها و نورهای رنگارنگ زیبایی خاصی را به محصول بخشیده، و ساعت ها می تواند موجب شادی کودک و سرگرم شدن شود. قابل استفاده از 6 ماهگی به بالا، کودکان از 6 ماهگی به بالا آماده سر پا ایستادن و راه رفتن می شوند، برای کمک به برداشتن اولین گام های کودک وسایل زیادی طراحی و تولید شده است، که در این میان روروک ها با داشتن چرخ ها و امنیت بالا بیشتر خودنمایی می کند و از امنیت و استاندارد بالاتری برخوردار است.

تنظیم ارتفاع در سه حالت، روروک بنیتا محصول دلیجان Benita Delijan بمنظور تنظیم قد کودک و یا سنین مختلف، در سه حالت قابل تنظیم خواهد بود، که با فشار دادن یک دکمه این ویژگی به آسانی در دسترس خواهد بود. وزن خالص روروک بنیتا 3.7 کیلوگرم می باشد، که برای روروکی با این امکانات از بسیار کمی بوده و همین ویژگی منحصر به فرد قدرت مانور، جابجایی و چرخش های 360 درجه محصول را بسیار بالا برده است.

بررسی امکانات و مشخصات روروک بنیتا محصول دلیجان

ظرفیت وزنی روروک بنیتا محصول دلیجان Benita Delijan 12 کیلوگرم است، بنابراین از 6 ماهگی تا 3 سالگی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. پارچه قابل شستشو، نوع پارچه استفاده شده برای تولید تشک روروک بنیتا از مرغوب ترین نوع پارچه بوده، ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد، با قابلیت جدا سازی آسان و قابل شستشو با دو روش دستی و ماشینی. تعداد چرخ ها 8 عدد، برای ثبات بیشتر، تحمل وزن بالا و چرخش آسان، همچنین فرمان دهی بهینه برای راحتی کودک. دارای 12 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش.

شرکت دلیجان یکی از معتبرترین تولید کننده های داخلی می باشد که در زمینه تولید محصولات مرتبط با نوزاد و کودک فعالیت بیش از 30 ساله دارد. محصولات این شرکت شامل کالسکه، روروک، صندلی ماشین، صندلی غذا خوری و … است. شرکت دلیجان با تولید محصولات با کیفیت این امکان را برای هموطنان عزیز فراهم نموده که بتوانند کالای مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمایند.

سیسمونیا دات کام نماینده رسمی خدمات پس از فروش شرکت دلیجان می باشد.

خدمات گارانتی و پشتیبانی، سرویس و تعمیرات کلیه محصولات تولیدی شرکت دلیجان، با ما در ارتباط باشید، اینجا کلیک کنید.
انواع مدل های روروک کودک را اینجا ببینید.
چرا نوزاد شیر نمی خورد؟ اینجا بخوانید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 3.700 گرم
ابعاد 68 × 63 × 64 سانتیمتر
رنگ

,

,

,

,

,

,

,

5
2 بررسی
2
0
0
0
0

2 دیدگاه برای روروک بنیتا محصول دلیجان Benita Delijan

پاک‌کردن فیلترها
  1. فاطمه

    با کیفیت، ارسال سریع و بسته بندی عالی، قیمت واقعا منصفانه… ممنون از فروشگاه محترم

    مزایا:

    زیبا و با کیفیت

  2. شیوا

    سلام چند روزه بدستمون میرسه؟

    • مدیریت فروشگاه آرو

      سلام، بستگی به استان و شهرستان ها از یک روز تا سه روز متغیر خواهد بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان