لوسیون کودک جانسون اصلی 300 میل baby Lotion

Baby Lotion Johnson 300ml

توضیحات محصول

  • لوسیون کودک جانسون اصلی 300 میل baby Lotion، لوسیون بچه جانسون.
  • محافظت پیوسته و تضمینی در مقابل خشکی پوست کودک.
  • لوسیونی فوق‌العاده ملایم و مهربان، برای نرمی پوست کودک و تغذیه مناسب.
  • دارای فرمول جذب سریع همراه با نرم کننده های غنی برای پوست حساس نوزاد و کودک.
  • نرمی و لطافت پوست کودک با لوسیون کودک جانسون.
  • این محصول چرب نیست و حالت چربی‌ روی پوست ایجاد نمی‌کند.
  • این محصول از نظر بالینی آزمایش و ثابت شده است.
  • تست شده توسط متخصصان پوست کشورهای اروپایی.
  • حجم محصول 300 میل، مارک اصلی Johnsons تضمینی و اورجینال.
  • دارای بارکد و سری ساخت محصول.
  • محصول کشور: ایتالیا
338000 تومان
350000
3%

لوسیون کودک جانسون اصلی 300 میل baby Lotion

بررسی و مشخصات لوسیون کودک جانسون اصلی 300 میل baby Lotion، لوسیون بچه جانسون.
محافظت پیوسته و تضمینی در مقابل خشکی پوست کودک، لوسیونی فوق‌العاده ملایم و مهربان، برای نرمی پوست کودک و تغذیه مناسب. دارای فرمول جذب سریع همراه با نرم کننده های غنی برای پوست حساس نوزاد و کودک، نرمی و لطافت پوست کودک با لوسیون کودک جانسون اصلی 300 میل baby Lotion. این محصول چرب نیست و حالت چربی‌ روی پوست ایجاد نمی‌کند، این محصول از نظر بالینی آزمایش و ثابت شده است، که ضد حساسیت بوده و اثری بسیار ملایم روی پوست کودکان دارد. تست شده توسط متخصصان پوست کشورهای اروپایی.

حجم محصول 300 میل، مارک اصلی Johnsons تضمینی و اورجینال، دارای بارکد و سری ساخت محصول، محصول کشور ایتالیا.

لوسیون کودک جانسون اصلی 300 میل baby Lotion

لوسیون کودک جانسون اصلی 300 میل baby Lotion انتخاب شماره 1 والدین و بیمارستان ها در کشورهای اروپایی است و با رایحه ای فوق العاده، نرم و تازه (عطر همیشگی جانسون) می تواند بهترین دوست شما برای محافظت از پوست کودکتان در برابر خشکی باشد. این محصول اروپایی و ملایم برای نرمی و تغذیه پوست کودکان طراحی و به تولید رسیده است. فرمول جذب سریع با نرم کننده های غنی باعث می شود پوست، احساس نرمی و لطافت داشته باشد، بدون چربی، و از نظر بالینی ثابت شده است که ملایم و دوست صمیمی پوست است. ضد حساسیت، ضد آلرژی و تست شده توسط متخصصین پوست اروپا.

لوسیون کودک جانسون اصلی 300 میل baby Lotion بصورت ویژه و تخصصی برای پوست کودکان توسط شرکت جانسون ایتالیا تولید و روانه بازار جهانی شده است، همچنین بسیار مناسب برای پوست بزرگسالان می باشد. لوسیون جانسون پس از هر بار استفاده به مدت 24 ساعت پوست را تغذیه کرده و سالم نگه می دارد، غنی شده با روغن نارگیل، و تنها پس از هر بار استفاده پوست را نرم و صاف می کند.

توضیحات و خصوصیات تخصصی لوسیون کودک جانسون

لوسیون کودک جانسون اصلی 300 میل baby Lotion کاملا ضد حساسیت است و این مهم توسط متخصصان و پژوهشگران شرکت معتبر جانسون تایید شده است. همچنین لوسیون بچه جانسون توسط متخصصين اطفال و متخصصين پوست تست و تایید شده است. لوسیون کودک جانسون فاقد رنگ، پارابن و فتالات است. این لوسیون را می توان روزانه در روتین و بعد ازحمام استفاده کرد. آیا می دانستید؟ لوسیون کودک JOHNSON’S را می توان به عنوان پاک کننده آرایش و پاک کننده صورت استفاده کرد؟ … عملکردی بسیار مناسب برای کودکان و بزرگسالان فراهم می آورد.

ترکیبات و عناصر تشکیل دهنده لوسیون کودک جانسون اصلی 300 میل baby Lotion: آکوا، گلیسیرین، ایزوپروپیل پالمیتات، گلیسریل استئارات، ستیل الکل، روغن کوکوس نوسیفرا (نارگیل)، دایمتیکون، اتیل هگزیل گلیسیرین، اسید پالمیتیک، اسید استئاریک، اسید 20، پلی سورباتین، پلی سورباتین سیلیکات آلومینیوم، کربومر، صمغ زانتان، هیدروکسید سدیم، بی تارترات پتاسیم، فنوکسی اتانول، عطر ویژه و خاص جانسون.

لوسیون کودک جانسون و کلیه محصولات جانسون را با خیالی آسوده بصورت اصلی و اورجینال از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید، کلیه محصولات جانسون را اینجا ببینید.
کلیه محصولات اونت را اینجا ببینید، سیسمونیا دات کام وارد کننده مستقیم محصولات اونت می باشد.
محصولات کالسکه و کریر نوزاد و کودک را اینجا ببینید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 300 گرم
ابعاد 8.4 × 3.4 × 16 سانتیمتر
5
1 بررسی
1
0
0
0
0

1 دیدگاه برای لوسیون کودک جانسون اصلی 300 میل baby Lotion

پاک‌کردن فیلترها
  1. امیر خسرو

    یعنی واقعا از خرید در این سایت راضیم… پشتیبانی بسیار قوی و پیگیری سریع… خدا حفظتون کنه…

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5