پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه الترا ایر

pacifier philips Avent 6-18m ultra air

توضیحات محصول

  • پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه الترا ایر، فروش پک اورجینال ۲ عددی و ۱ عددی.
  • برای خرید بسته 1 عددی این محصول اینجا کلیک کنید.
  • بافت و طراحی ایده آل برای احساس راحتی.
  • طراحی شده به شکل طبیعی دهان، رشد طبیعی دندان ها و لثه ها.
  • قابل استریل نمودن آسان، سپس در ساک کودک قرار دهید.
  • پذیرش محصول توسط ۹۸٪ کودکان.
  • فاقد مواد مضر، فاقد BPA.
  • مقاوم در برابر گاز زدن کودک.
  • کشور مبدا: انگلستان.
  • تضمین اصالت کالا و هفت روز فرصت بازگشت، سیسمونیا دات کام.
570000 تومان

پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه الترا ایر

بررسی و مشخصات پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه الترا ایر، پستانک اونت 6-18 ماه الترا ایر، پک اورجینال 2 عددی.
برای خرید بسته 1 عددی این محصول اینجا کلیک کنید.

پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه الترا ایر

پستانکی با کیفیت و استاندارد که به پوست کودک اجازه تنفس می دهد، کودک خود را با محصولات فیلیپس اونت به آسانی آرام کنید. پستانک های فوق العاده Philips Avent دارای سوراخ های بسیار بزرگی در قسمت سپر برای خشک نگه داشتن پوست کودکان است. سپر بسیار سبک با سوراخ های بزرگ، همچنین وزن سبک آن برای حداکثر جریان هوا طراحی شده است. پستانک های اونت موجود در رنگ ها و طرح های مختلف در سیسمونیا دات کام. برای دیدن اینجا کلیک کنید.

پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه الترا ایر با طراحی مبتنی بر استانداردهای اروپایی، تناسب دهانی طبیعی و فرآیند استریل‌سازی آسان را ارائه می‌دهد که تهیه این محصول را برای هر والدینی که کودک 6 تا 18 ماهه دارند را ضروری می کند. پستانک اونت، یک همراه آرامش بخش که راحتی، سلامت دهان و دندان و همچنین رفاه کودک شما را در اولویت قرار می دهد.
سر پستانک سیلیکونی با شکلی بادامی (ارتودنسی)، طوری ساخته شده است که در دهان کودک شکلی همانند سینه مادر را تداعی کرده و فوق العاده سبک و راحت است.

بهره گیری از آخرین فن آوری و دانش روز

پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه الترا ایر با طراحی متقارن به شکل طبیعی کام (دهان کودک)، دندان ها و لثه کودک تولید شده است. به این ترتیب باعث رشد و تکامل طبیعی و سالم دهان می شود. در حقیقت باید بگوییم 98% از مادران جهان اظهار داشته اند که بچه‌هایشان به راحتی این پستانک را می‌پذیرند، زود عادت می کنند و با این محصول آرام می شوند.

علاوه بر این، این پستانک یک راه حل هوشمندانه بهداشتی نیز ارائه می دهد، زیرا همراه با یک جعبه مسافرتی ارائه شده است که به عنوان استریل کننده نیز عمل می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری آب اضافه کرده و آن را در مایکروویو قرار دهید.

پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه الترا ایر با بهره گیری از علم و دانش متخصصان شرکت فیلیپس اونت به تولید رسیده است. ساخته شده از سیلیکون صد در صد طبیعی (نچرال). پستانک اونت اولترا 0 تا 6 ماه ارتودنسی بادامی فاقد مواد مضر و فاقد BPA می باشد. در برابر حرارت و مقاوم بوده و میتوان محصول را با آب جوش به راحتی استریل نمود. مقاوم در برابر گاز زدن های کودک.

کلیه محصولات فیلیپس اونت را به صورت تضمینی و اورجینال از سیسمونیا دات کام با خیالی راحت و آسوده خریداری نمایید. برای دیدن کلیه محصولات اونت اینجا کلیک کنید.
فروشگاه حضوری و آنلاین سیسمونیا دات کام تامین کننده سیسمونی نوزاد و لوازم کودک، نماینده گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت دلیجان، همچنین وارد کننده محصولات اونت و چیکو، برای دیدن محصولات اورجینال چیکو اینجا کلیک کنید.

شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 56 گرم
ابعاد 11.5 × 10 × 4.8 سانتیمتر
پک (بسته)

بسته 1 عددی

,

بسته 2 عددی

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پستانک فیلیپس اونت 6 تا 18 ماه الترا ایر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان