شیشه شیر جدید اونت 260 میل مدل ریسپانس Response

baby bottle 260 ml avent Response

توضیحات محصول

  • نسل جدید، شیشه شیر جدید اونت 260 میل مدل ریسپانس Response.
  • قابل استفاده از بدو تولد تا 18 ماهگی.
  • جریان شیر را بصورت اتو برای نوزادان تنظیم می کند.
  • دهانه عریض با قابلیت شستشوی سریع و آسان.
  • قابلیت استریل نمودن با مایعات مخصوص، قابلیت جوشانیدن.
  • سرشیشه عریض با طراحی پیشرفته، تداعی سینه مادر.
  • طراحی گلبرگی منحصر بفرد برای چفت شدن با دهان کودک.
  • دارای طراحی اشکی مدل جدید.
  • فاقد مواد مضر، فاقد BPA و BPS
  • کشور مبدا: انگلستان
  • 100% اورجینال و تضمینی
535000 تومان

شیشه شیر جدید اونت 260 میل مدل ریسپانس Response

توضیحات و خصوصیات شیشه شیر جدید اونت 260 میل مدل ریسپانس Response. نسل جدید شیشه شیر فیلیپس اونت، قابل استفاده از بدو تولد تا 18 ماهگی. سر شیشه جدید Philips Avent Natural مدل Response فقط زمانی شیر آزاد می کند که کودک به طور فعال بخواهد شیر بخورد، این محصول جدید اونت بسته به توانایی مکیدن بصورت اتو جریان شیر را کنترل می کند. بنابراین نوزادان می توانند با استفاده از ریتم طبیعی تغذیه خود، همانند سینه مادر شیر بنوشند، به آسانی قورت دهند و نفس بکشند، که این مهم می تواند ترکیب شیردهی از سینه مادر و شیشه شیر  را آسان کند.

سرشیشه قرار گرفته، بر روی این محصول بصورت اورجينال شماره 3 می باشد، اما به درخواست و سفارش مشتری ما می توانیم سر شیشه مورد نظرتان را جایگزین کنیم، در موقع تسویه حساب، صفحه ای که در آن آدرس و مشخصات خود را وارد می کنید، می توانید یادداشتی قرار دهید تا ما درخواست شما را انجام دهیم.

شیشه شیر جدید اونت 260 میل مدل ریسپانس Response دارای دهانه ای خاص و سر شیشه‌ای منحصر به فرد است که تنها زمانی شیر را آزاد می کند که کودک به طور فعال بخواهد شیر بخورد، بنابراین هنگامی که کودک برای قورت دادن و نفس کشیدن مکث می کند،  جریان شیر نیز متوقف می شود. نوک پستانک پهن، بسیار نرم و منعطف شیشه شیر Avent طوری طراحی شده است که شکل و احساس سینه مادر را بصورت دقیق تداعی می کند و به کودک کمک می کند تا راحت همانند سینه مادر در دهانش بگیرد و تغذیه کند.

شیشه شیر جدید اونت 260 میل مدل ریسپانس Response

بعلاوه، شیشه شیر جدید اونت 260 میل مدل ریسپانس Response ضد نفخ به گونه ای طراحی شده است که هوا را از شکم کودک شما در طول شیر خوردن دور نگه می دارد و به کاهش قولنج و ناراحتی نوزادان کمک می کند. این محصول جدید کاملا ارگونومیک به راحتی در هر زاویه ای در دست گرفته می شود تا حداکثر راحتی را در حین شیر دادن به شما ارائه دهد، به راحتی برای هر دو دست شما و دست های کوچک کودکان راحت و آسان باشد.

هر نوزاد به طور متفاوتی تغذیه می کند و با سرعت و توانایی خودش شیر می مکد. کمپانی اونت طیفی از نرخ‌ها و سایزهای متفاوت را از شیشه شیرها و سر شیشه ها با جریان های متفاوت را طراحی و تولید کرده است، تا بتوانید بهترین مورد را برای تغذیه کودک خود انتخاب کنید و شیشه شیر کودک Philips Avent خود را شخصی‌سازی کنید. و در نهایت گزینه ای را انتخاب کنید که برای کودک شما مناسب باشد.

طراحی منحصر بفرد و آرگونومیک

شیشه شیر جدید اونت 260 میل مدل ریسپانس Response دهانه نوک پستانک  آن به گونه ای طراحی شده است که شیر را فقط در زمان شیر خوردن کودک آزاد می کند، بنابراین می توانید با اطمینان بدون از دست دادن شیر، چه در خانه و چه در حال حرکت، جلوگیری کنید.  دهانه پهن شیشه شیر پر کردن و تمیز کردن را آسان می کند و تنها چند تیکه برای مونتاژ سریع و آسان وجود دارد. شیشه شیرها و نوک پستانک های فیلیپس اونت طبیعی از مواد بدون BPA* ساخته شده اند. این محصول جدید فیلیپس اونت کاملا طبیعی با شیشه شیرهای نوزاد با جریان آزاد متفاوت است، چرا که این محصول عملکردی اتوماتیک ارائه می دهد.

شیشه شیر جدید اونت 260 میل مدل ریسپانس Response دقیقا عملکردی مانند شیردهی بدو تولد دارد، ممکن است فقط با اندکی تلاش کودک شروع به خوردن نماید و این کاملا طبیعی است. این محصول ظرفیت 260 میلی‌لیتر دارد و  0% BPA، و مطابق با مقررات اتحادیه اروپا 10/2011 به تولید رسیده است. سر شیشه بدون چکه: نوک سر شیشه شیر فقط برای آزاد کردن شیر هنگام شیر خوردن باز می‌شود، در غیر این صورت جریان و چکه کاملا متوقف می شود.

شیشه شیر جدید اونت 260 میل مدل ریسپانس Response دارای قابلیت استریل نمودن با مایعات مخصوص و همچنین روش جوشانیدن در آب جوش، برای دیدن ویدیوی آموزشی روش نگهداری و استریل نمودن شیشه شیر های اونت اینجا کلیک کنید.
می توانید کلیه محصولات اونت را بصورت 100% اورجینال و تضمینی از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید. برای تشخیص اورجینال بودن شیشه شیرهای اونت ویدیوی آموزشی را اینجا ببینید.

دیگر سایزهای شیشه شیرهای اونت

شیشه شیر فیلیپس اونت 60 میلی لیتری نچرال برای دیدن محصول اینجا کلیک کنید.
شیشه شیر فیلیپس اونت 125 میلی لیتری نچرال برای دیدن محصول اینجا کلیک کنید.
شیشه شیر فیلیپس اونت 260 میلی لیتری نچرال برای دیدن محصول اینجا کلیک کنید.
شیشه شیر فیلیپس اونت 330 میلی لیتری نچرال برای دیدن محصول اینجا کلیک کنید.

وزن 80 گرم
ابعاد 17 × 7.3 × 17 سانتیمتر
برند

,

پک (بسته)

بسته 1 عددی

,

بسته 3 عددی

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیشه شیر جدید اونت 260 میل مدل ریسپانس Response”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

محصولات مرتبط

1%
philips-avent-Baby-drinking-glass-SCF802-(1)
/5
Original price was: 680,000 تومان.Current price is: 670,000 تومان.
تومان