روروک دلیجان مدل یوفو UFO

Children's walker delijan ufo

توضیحات محصول

  • روروک دلیجان مدل یوفو UFO، روروک یوفو دلیجان.
  • دارای 8 چرخ، سینی غذا و کنسول بازی.
  • قابلیت جمع شدن، تاشو برای حمل آسان.
  • محکم و بادوام، سالها کنار شما خواهد بود.
  • دارای 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش.
  • در رنگ های متنوع جذاب و زیبا.
  • تضمین اصالت کالا و 7 روز بازگشت.

790,000 تومان

آبی
صورتی
طوسی
قهوه‌ای
مشکی سفید
مشکی قرمز

روروک دلیجان مدل یوفو UFO

بررسی و مشخصات روروک دلیجان مدل یوفو UFO، روروک یوفو دلیجان.
با روروک یوفو دلیجان به کودک خود کمک کنید دنیای هیجان انگیز راه رفتن را کشف و تجربه کند. به فرزندتان اجازه دهید قدم های کودکانه خود را با روروک یوفو در امنیت بردارد. همانطور که کودک شما اعتماد به نفس بیشتری برای راه رفتن پیدا می کند، روروک یوفو نیز به کودک شما اجازه می دهد تا وی را در اطراف خانه هل دهد و راه برود. یوفو دارای چرخ های چرخشی مستقل برای مانور آسان و سبک.

روروک دلیجان مدل یوفو UFO

دارای طراحی پیشرفته ضد افتادن و چپ شدن، تولید شده با استانداردهای ایمنی، روروک دلیجان مدل یوفو UFO دارای ویژگی هایی است که کودکان از نشستن و قدم زدن داخل آن لذت می برند! یک کنسول بزرگ نصب شده با اسباب بازی های سرگرم کننده، چراغ ها، دکمه های موزیکال… تا به کودک شما کمک کند تا روی مهارت های حرکتی ظریف خود تمرکز داشته باشد. صندلی نرم و راحت به کودک اجازه می دهد بدون کمک به صورت عمودی بنشیند.

ارتفاع قابل تنظیم به روروک اجازه می دهد تا با کودک شما رشد کند و ارتفاع آن به دلخواه تنظیم گردد. روروک یوفو در رنگ های زیبا و جذاب عرضه شده است، که کودک شما آن را دوست خواهد داشت! قابلیت تمیز کردن آسان، صندلی قابل شستشو با ماشین و به روش دستی، همچنین می توانید قطعات پلاستیکی را با یک پارچه مرطوب با استفاده از صابون پاک و تمیز نمایید. روروک دلیجان مدل یوفو UFO به آسانی تا می‌شود تا نگهداری و همچنین حمل و نقل آن راحت باشد.

بررسی و مشخصات روروک یوفو دلیجان

کنسول اسباب بازی حواس بینایی و شنوایی کودک شما را در حین بازی با موسیقی، چراغ ها و فرمان تحریک و تقویت می کند. روروک دلیجان مدل یوفو UFO به راحتی قابل جابجایی است تا کودک بتواند در هر جایی که خواستید بروید بتواند بازی کند. برای وعده های غذایی یا میان وعده ها، سینی اسباب بازی به راحتی بیرون می آید تا سینی غذاخوری بزرگی را فراهم و نشان دهد.

کودک شما عاشق کاوش در خانه و محیط است، می خواهد روی دو پا با کمک بهترین روروک حرکت کند و جابجا شود! روروک یوفو هر لحظه را با نورها، آهنگ ها و صداها جادویی و جذاب می کند تا کودک شما را سرگرم کند. با فرمان، نور چراغ ها، دکمه در حال چرخش و … کودک شما حسابی سرگرم خواهد شد.

روروک دلیجان مدل یوفو به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالی پرفروشترین روروک در ایران می باشد. تحمل وزن تا 12 کیلوگرم، جنس بدنه پلاستیک می باشد، جنس فریم بازشو، و بسته شو فلزی است، وزن محصول 4000 گرم، دارای کنسول اسباب بازی جدا شونده، موزیکال و چراغ دار. مجهز به سینی غذاخوری، قابلیت تنظیم ارتفاع در 3 حالت، دارای 8 چرخ با قابلیت چرخش 360 درجه. تشک نرم با قابلیت شستشوی راحت، شروع استفاده از 6 ماه تا وزن 12 کیلوگرم.

روروک دلیجان مدل یوفو و کلیه محصولات سیسمونی را بصورت اصلی و اورجینال از سیسمونیا دات کام تهیه نمایید.
کلیه محصولات اونت را اینجا ببینید.
چرا نوزادان زردی می گیرند؟! اینجا بخوانید.
شما از این محصول استفاده کرده‌اید! و یا خواهید کرد! با درج نظرات راه را برای هم نوعان خودتان روشن کنید. فروشگاه حضوری‌ و آنلاین سیسمونیا دات کام.

وزن 4000 گرم
ابعاد 74 × 63 × 15 سانتیمتر
رنگ

,

,

,

,

,

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “روروک دلیجان مدل یوفو UFO”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5